Handboek Social Media Marketing, 3e editie

Handboek Social Media Marketing, 3e editie

Uitvoering
Paperback, kleur , 416 pagina's
ISBN
9789463561631
Gepubliceerd
2020
Serie
€ 41,99

Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert, krijgt u gratis toegang, plus relevante extra’s.

Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.

Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen.

Auteur, ‘social media addict’, ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren online strateeg. Petersen ‘eet en drinkt’ social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Zijn eerdere boeken, waaronder Handboek Online Marketing, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping en Handboek ContentStrategie zijn stuk voor stuk succesvol geworden dankzij een sterke virale social media campagne. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet Petersen organisaties van een werkende online, content en social media strategie. De bevlogen marketeer is bovendien een fanatiek (video)blogger en columnist.

Wis filter
  • Patrick Petersen

    Patrick Petersen

    Auteur spreker ondernemer en docent Patrick Petersen RDM MA MSc studeerde af op diverse eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties zoals Heijmans Hästens Somfy smart home Trendhopper holding T-Mobile Nederland...
    Petersen P

Handboek Social Media Marketing, 3e editie

1
Sociologie, deeleconomie en sociale media
2
De transitie van social business naar social selling
3
De social media strategie
4
Engagement, likeability en social influence
5
Social media campagnes
6
Social media en contentmarketing
7
Social media analyse en tools
8
Social media plan
Index

Meer lezen? Op onze zustersite blog.computercreatief.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met nuttige tips, trucs en andere lezenswaardigheden.

Bij Handboek Social Media Marketing, 3e editie hebben wij de volgende aanvullende artikelen gevonden:


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over marketing op ComputerCreatief.nl

Relevante blogs zoeken...