De nieuwe regels van sales en service

De nieuwe regels van sales en service

Over agile verkopen, realtime customer engagement, big data, content en storytelling

Uitvoering
Boek , 292 pagina's
ISBN
9789089652652
Gepubliceerd
2015
€ 29,99
niet meer leverbaar

Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet ‘pushverkoop’ maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen.

De nieuwe regels van sales en service laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan.

Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service. Je leert onder andere:

- Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale wereld

- Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt en meer verkoopt

- Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven beheerst

- Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen

- Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten aantrekt

‘David Meerman Scott delivers with a book that challenges a whole new industry: selling.’

Seth Godin, bestsellerauteur

‘A must-read to understand the new age of sales and marketing.’

Ellen Toay, Amazon.com

David Meerman Scott is expert op het gebied van marketing en sales, en auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media. Van de Nederlandse versie zijn meer dan 5000 exemplaren verkocht. Zijn succesvolle boeken en blog www.WebInkNow.com zijn onmisbaar voor ondernemers die klanten op nieuwe manieren willen bereiken en behouden.

Wis filter
  • David Meerman Scott

    David Meerman Scott (op dit moment geen actieve boeken)

    David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing social media en PR. Eerder schreef hij World Wide Rave Real-Time Marketing & PR en Marketing Lessons from the Grateful...
    Meerman Scott M

De nieuwe regels van sales en service

Inleiding
1
De oude wereld van sales en service
2
De nieuwe regels van sales en service
3
Uw verhaal
4
Marketing en sales integreren met klanttypen
5
De verkoopcyclus is nu de aankoopcyclus
6
Agile, real-time en social sales
7
De wetten van het nieuwe verkopen
8
Agile, real-time social service
9
Uw sociale ik
10
Uw bedrijf op social media
Dankwoord
Over de auteur
Index

Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als De nieuwe regels van sales en service over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...