Keesjan Deelstra
Keesjan Deelstra (1966) studeerde Sociale Geografie in Amsterdam en vond zijn stek uiteindelijk in de internetwereld. Zijn kennis over het onderwerp zoekmachinemarketing deed hij op tijdens het ontwikkelen van het e-commercetraject voor zijn trainingsbureau. Als een van de eerste bedrijven die zich op internet presenteerden, was het nog niet moeilijk het bureau goed vindbaar te maken in de zoekmachines. Het trainingsbureau groeide mee met de concurrentie op internet, waarbij de oprichter zich steeds meer verdiepte in zoekmachine-optimalisatie, waarmee hij zijn bedrijf uiteindelijk groot maakte. De auteur vond dit alles zo interessant dat hij besloot zijn kennis en ervaring op het gebied van zoekmachinemarketing tot zijn ‘core business’ te maken. Hij adviseert nu ondernemingen over zoekmachinemarketing met zijn bedrijf InternetEffect (www.interneteffect.com) en ontwikkelde SeoEffect (www.seoeffect.com), een ASP-zoekmachine-optimalisatietoolkit voor het midden- en kleinbedrijf.

Website: www.interneteffect.com
 
Resultaat 1 t/m 1 van 1 gevonden titels:
 
Handboek Zoekmachinemarketing 5e editie
Handboek Zoekmachinemarketing 5e editie
ISBN: 978-90-5940-615-5 (9789059406155)
Boek, 400 pagina's € 34,95 - meer info

Pagina: 1
 
 
 
 
 
Volg ons online: