Karin Garritsen
Karin Garritsen

Karin Garritsen is mede-eigenaar van marketingadviesbureau Contentvisie. Tevens was zij hoofddocent Online Communicatie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Vanuit haar praktijk ontwikkelde ze de zakelijk-DNA-methode om het DNA van organisaties in kaart te brengen. Ze heeft de methode met succes bij meer dan honderd bedrijven toegepast.


Website: contentvisie.nl
 
Resultaat 1 t/m 2 van 2 gevonden titels:
 
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA (e-boek)
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA (e-boek)
ISBN: 978-90-8965-385-7 (9789089653857)
ePub met digitaal watermerk € 19,99 - meer info

 
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA
ISBN: 978-90-8965-384-0 (9789089653840)
Boek, 176 pagina's € 24,99 - meer info

Pagina: 1
 
 
 
 
 
Volg ons online: