Marleen Bekkers
Marleen Bekkers
Marleen Bekkers is van huis uit bedrijfseconoom met een specialisatie in marketing. Zij is partner en senior adviseur bij ICSB Marketing en Strategie, een Rotterdams adviesbureau (www.icsb.nl). Marleen beschikt over twintig jaar ervaring met onderzoek, advies en trainingen binnen het vakgebied van marketing en strategie. Hierdoor kan zij, net als alle andere ICSB’ers, commerciële situaties snel doorgronden en verbeteringen voorstellen. Marleen is een van de coauteurs van de bestseller Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen en Klant in zicht. Marketing voor not-for-profitorganisaties.

 
Resultaat 1 t/m 2 van 2 gevonden titels:
 
Klantgestuurde businessmodellen
Klantgestuurde businessmodellen
ISBN: 978-90-8965-148-8 (9789089651488)
Boek, 160 pagina's € 29,95 € 24,95 (actieprijs t/m 31-8-2014) - meer info

 
Businessmodellen
Businessmodellen
ISBN: 978-90-8965-020-7 (9789089650207)
Boek, 180 pagina's € 24,95 - meer info

Pagina: 1
 
 
 
 
 
Volg ons online: