Zoeken
De zoekopdracht voor managementboeken levert de onderstaande 32 resultaten op.
-
2021 | ISBN 9789089656087
Het vinden van jouw unieke formule. Dat is misschien wel de grootste uitdaging waarmee je als ondernemer wordt geconfronteerd. Datgene waarmee jij je onderscheidt van concurrenten waarmee je ze voor eens en altijd verslaat. Hoe kom je daar in godsnaam...
lees meer
-
2018 | ISBN 9789089654151
Als manager wordt je geacht altijd de meest recente managementmodellen paraat te hebben. Toch wil je soms even kunnen spieken. Hoe zat het ook al weer? Vlak voor een lastige mt-vergadering bijvoorbeeld. Of bij aanvang van een innovatiesessie over de koers...
lees meer
-
2022 | ISBN 9789089656247
Natuurlijk wil je het zo goed mogelijk doen als je net begint als leidinggevende. Dus besluit je er maar eens wat over te gaan lezen. Maar waar begin je? Over leiding geven zijn al zo veel boeken geschreven dat je door de bomen het bos niet meer ziet....
lees meer
-
2021 | ISBN 9789089655578
Heb jij het gevoel dat het succes van je organisatie voor een groot deel afhankelijk is van jou? Snak je naar medewerkers die eigenaarschap nemen met initiatieven komen en zelf problemen oplossen? Wil jij ook een keer écht op vakantie zonder bang te zijn...
lees meer
-
2019 | ISBN 9789089654687
De Go-Giver vertelt het verhaal van de jonge en ambitieuze Joe die smacht naar succes. Hij is een echte go-getter een verkoper die vóór alles zijn omzettargets wil halen. Hij merkt echter dat harder werken hem niet dichter bij zijn doelstellingen brengt...
lees meer
-
2016 | ISBN 9789089653284
Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk...
lees meer
-
2023 | ISBN 9789089656988
Aan je bedrijf werken klinkt veel makkelijker dan het is. Want zeg eens eerlijk: als ondernemer ben je meer in je bedrijf aan het werken en is er nauwelijks tijd of ruimte om aan je bedrijf te werken. Naarmate je bedrijf groeit loop je tegen allerlei...
lees meer
-
2022 | ISBN 9789492873064
De bekroonde retailgids The Future of Shopping: Where Everyone is a retailer is na gevierde uitgaves in het Frans Engels en Chinees terug met een volledig nieuwe editie The Future of Shopping: re-set re-made re-tail. Een pandemie wereldwijde digitale...
lees meer
-
2022 | ISBN 9789089656544
Maak jij ook ieder jaar weer vol goede moed een businessplan? Je weet wel die PowerPoint met een oneindige hoeveelheid slides die zonder dat er iets mee gebeurt linea recta in een la belandt? Frustrerend en bovendien gevaarlijk in tijden waarin vooroplopen...
lees meer
-
2023 | ISBN 9789463563109
De vierde editie van dit alom gerenommeerde standaardwerk is weer volledig actueel inclusief online toetssysteem! Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle Handboek Social Media Marketing helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor sociale...
lees meer
-
2019 | ISBN 9789462961111
Innoveren is een mentaliteit. Wanneer je innoveert vernieuw je een strategie product dienst proces of markt. Maar hoe kom je aan nieuwe inspiratie? Hoe krijg je outside the box-ideeën? Hoe overwin je weerstand binnen jouw organisatie? En hoe krijg je...
lees meer
-
2022 | ISBN 9789089656667
Puur en alleen voor eigen gewin ondernemen is niet meer van deze tijd. Niet de economische groei van organisaties an sich maar de bloei belangen en het welzijn van anderen zijn cruciaal voor bedrijven hun stakeholders en de samenleving. Anders groeien...
lees meer
-
2022 | ISBN 9789089655653
Als professional in een publieke organisatie heb je het niet makkelijk. Aan jou de taak om te zoeken naar een nieuwe balans tussen welzijn welvaart en welbevinden. Dat gaat niet vanzelf. Steeds meer sociale vraagstukken schreeuwen om antwoord maar je...
lees meer
-
2022 | ISBN 9789089656223
Steeds meer bestuurders leiders en (marketing)- communicatieprofessionals hebben thought leadership als speerpunt in hun strategische plannen staan. Maar wat houdt thought leadership eigenlijk in? En hoe kun je thought leadership ontwikkelen en daadwerkelijk...
lees meer
-
2021 | ISBN 9789089656100
Als organisaties en medewerkers blijven doen wat ze altijd deden worden zij op den duur irrelevant. Werken vanuit je comfortzone is daar een van de grootste oorzaken van. De veilige bubbel waarin iedereen doet wat hij altijd al doet kent enerzijds het...
lees meer
-
2021 | ISBN 9789492873071
Dat er wat moet veranderen aan wat we eten en hoe we dat eten produceren daarover zijn steeds meer experts het eens. Want de gevolgen van de intensieve veehouderij voor het klimaat en het milieu zijn niet meer te ontkennen. De bio-industrie en dierenwelzijnsorganisaties...
lees meer
-
2021 | ISBN 9789462961784
Heb jij als onderwijsprofessional weleens een coördinerende of leidinggevende rol gehad? Dan weet je dat het vaak hard trekken is om anderen - je collega s mede-leidinggevenden en soms zelfs je baas - in beweging te krijgen. Maar het kan toch niet de...
lees meer
-
2022 | ISBN 9789089656483
Hoe komt het toch dat mensen vaak ja zeggen maar nee doen? Dat ze zich een-op-een zo anders gedragen dan in een groep? Dat het steeds dezelfde mensen zijn die het voortouw nemen en andere dat maar laten gebeuren ook als zij (en jij!) dat eigenlijk niet...
lees meer
-
2022 | ISBN 9789089655882
Rolswitch is bekroond tot Boek van het Jaar 2023 een initiatief van de Ooa en Sioo. Hoe mooi zou het zijn als je écht van waarde bent in iedere opdracht die je aangaat? Van waarde voor je klanten collega s organisatie partners... En bovenal: van waarde...
lees meer
-
2020 | ISBN 9789463561631
| Handboek
Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft...
lees meer
-
2017 | ISBN 9789089653291
Met gewoon tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen zijn trouw en minder prijsgevoelig denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken moet je hun verwachtingen...
lees meer
-
2018 | ISBN 9789492873002
Retail. De digitale hysterie voorbij heeft de PIM Marketing Literatuurprijs 2019 gewonnen. De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen...
lees meer
-
2016 | ISBN 9789089653185
Een omgeving die steeds sneller en diepgaander verandert. Een markt die dynamisch complex en onvoorspelbaar is geworden. Het is iets waar iedere organisatie mee te maken heeft. Wie in de toekomst wil blijven bestaan moet zich vliegensvlug kunnen aanpassen....
lees meer
-
2017 | ISBN 9789089653864
In een markt die volop in beweging is is innovatie op alle fronten geboden: producten en diensten organisatie en processen talenten van medewerkers samenwerking in de keten nieuw leiderschap en co-creatie. In de veelheid aan literatuur over innovatie...
lees meer
-
2016 | ISBN 9789089653123
Het Innovatiedoolhof is uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2017 Innovatie simpel gemaakt Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien...
lees meer
-
2011 | ISBN 9789089650771
Het zwarte boekje voor managers Met Het zwarte boekje voor managers heb je het meest complete (zak)boekje voor resultaatgericht werken in handen. Het bevat 94 managementmodellen die compact en overzichtelijk zijn omschreven en waarmee je direct aan de...
lees meer
-
2010 | ISBN 9789089650863
Genomineerd voor het managementboek van het jaar 2011 In all the most relevant aspects this book gets a 9 B.Joseph Pine II co-author De Beleveniseconomie Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk...
lees meer
-
2009 | ISBN 9789089650191
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim de eigenaar van een dierenspeciaalzaak gaat in deze managementroman...
lees meer
-
2020 | ISBN 9789089655455
In de tiende van Toon trapt Toon Gerbrands 52 heilige managementhuisjes omver. Niet omdat hij per se dwars wil liggen. Wel omdat hij zo zijn eigen mening heeft over de over elkaar heen buitelende managementtrends en bijbehorende goeroes. Een mening die...
lees meer
-
2009 | ISBN 9789089650184
Doen wat werkt gaat over oplossingsgericht werken een doelgerichte en respectvolle aanpak om veranderingen te bewerkstelligen. Het is een stimulerende manier om verandering in (werk)situaties succesvol tot stand te brengen. Kernpunt daarbij is dat de...
lees meer
-
2013 | ISBN 9789089651624
Bedrijven en organisaties kunnen niet langer overleven zonder te innoveren. Maar nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en diensten omdat ze klanten te weinig toegevoegde waarde bieden. Weet u wel wat uw klanten precies willen? Klant...
lees meer
-
2021 | ISBN 9789089655691
Megatrends en disruptors worden vaak ervaren als bedreigingen voor toekomstige organisatiegroei of zelfs voor het voortbestaan van de organisatie. Maar dat is een te eenzijdig beeld: grote veranderingen of plotselinge verstoringen zoals een pandemie bieden...
lees meer