Human2human: de nieuwe klantrelatie

Human2human: de nieuwe klantrelatie

Onderscheidend verkopen met échte aandacht

Uitvoering
Boek, 144 pagina's
ISBN
9789089652775
Gepubliceerd
2015
€ 22,50

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

Daniëlle de Jonge is verkooptrainer en -coach, ondernemer en veelgevraagd spreker op het gebied van acquisitie, sales en klantgerichtheid. Zij schreef eerder het boek Verleid de klant. Artikelen van haar hand zijn te vinden via haar blog, diverse zakelijke websites en offline (vak)media.

'Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

'Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.'- Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Danielle de Jonge

    Danielle de Jonge

    Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties workshops en boeken is nuchter heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten...
    Jonge J

Human2human: de nieuwe klantrelatie

Inleiding
Klanten vinden
1
Kies en word gekozen
2
Een ijzersterk verhaal
3
Jouw eigentijdse pitch
4
De expert in jezelf laten zien
5
Aan tafel komen
6
LinkedIn als goudmijn
7
Doordachte acquisitiegesprekken
8
Opvallende offertes
Klanten hebben
9
Boven de klantverwachtingen uitstijgen
10
24/7 bereikbaar zijn – of toch niet?
11
Klein cadeautje, groot plezier
12
De klant van nu wil pure beleving
13
Facturen die een goed gevoel geven
14
Een klagende klant weer blij maken
Klanten houden
15
Netvliesmanagement
16
Klantrelaties verdiepen
17
Weg met de klanttevredenheidsenquête
18
Relatiegeschenken die indruk maken
19
Aanbevelingen en referenties
20
Supporters en ambassadeurs
Epiloog: Aandacht voor jezelf
Inspiratiebronnen
Daniëlle de Jonge