Managementboek van het Jaar 2019: de longlist

Op de longlist van het Managementboek van het Jaar 2019 staan maar liefst acht boeken van Van Duuren Management. Daar zijn we blij mee! Op 26 maart wordt de shortlist bekendgemaakt, waarna op 18 april door de vakjury de winnaar wordt bekroond als Managementboek van het Jaar 2019.

  • Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653840

    Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Klantgericht leiderschap

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653932

    Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Werken met profielen en persona's

    Paperback, steunkleur  |  2018  |  ISBN 9789089653970

    Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat? Profielen en persona s zijn... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Risicovreugde

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653994

    Digitale technologische en sociale ontwikkelingen ontgrenzen het speelveld van organisaties. Terwijl veranderingen over elkaar heen buitelen liggen échte revoluties nog in het verschiet. De mogelijkheden zijn eindeloos voor wie ze ziet en ernaar handelt.... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Denken in organisaties

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654014

    Veel economische wetten die lange tijd de basis vormden van het denken in organisaties werken niet meer. Het dogmatische geloof in marktwerking vraag en aanbod winstdenken en een amorele groei om de groei zorgt ervoor dat bedrijven krakend tot stilstand... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Hoe word je een geloofwaardig leider?

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654038

    De wereld om ons heen is volop in beweging; eenvoudige lijnorganisaties en leidinggeven alleen op basis van macht zijn passé. Dat vraagt andere kwaliteiten van jou als leidinggevende. Over een van de belangrijkste kwaliteiten van goed leiderschap lees... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De scale-up blueprint

    Paperback, zwart-wit  |  2018  |  ISBN 9789089654212

    Oprichters die hun idee hebben omgezet in een succesvolle startup lopen op een gegeven moment tegen groeistuipen aan. Ze willen hun bedrijf laten groeien maar moeten tegelijkertijd oppassen dat ze niet aan organisatieobesitas gaan lijden en een dikke... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Retail. De digitale hysterie voorbij.

    Flexcover, steunkleur  |  2018  |  ISBN 9789492873002

    De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe... lees meer
    002999 € 29,99

    Details