Risicovreugde en andere nieuwe topboeken
Als dit bericht niet goed wordt weergegeven, lees het dan in de browser.

Nieuwe managementboeken

die uitdagen en houvast geven


Risicovreugde

Voor het eerst ontmoeten de ‘harde’ kant van corporate finance en de ‘zachte’ kant van organisatiepsychologie elkaar op ooghoogte

Dit boek is een pleidooi voor gedreven en gedurfd leiderschap. Heb je de moed om te doen wat nodig is en te dealen met tegenwind en onvoorziene omstandigheden? Heb je de verbeeldingskracht om met een onderscheidend verhaal te komen dat anderen inspireert? Zodat je bedrijf optimaal rendeert? Dit boek opent je ogen.

PRIJS €24,99

Managers the day after tomorrow

Hoe kun je als manager in een steeds onzekerder tijdperk dertig jaar vooruitkijken in de tijd en die blik omzetten in een plan voor de komende drie maanden? Wat drijft de nieuwe consument? Waarom moet alles snel, gemakkelijk, tof en eenvoudig? Waarom zijn data het nieuwe goud, en artificiële intelligentie een zegen? Dit boek biedt houvast voor managers bij het einde van voorspelbaarheid, ontkracht populaire mythes en wijst op de grote gevaren voor leiders.

PRIJS €29,99

Blockchaintechnologie in 25 stappen

In 25 overzichtelijke stappen beschrijft dit boek de basisprincipes van de blockchaintechnologie. Dit boek slaat een brug tussen puur technische boeken over de blockchain en louter op het bedrijfsleven gerichte boeken. Het doet dit door zowel de technische concepten achter de blockchain als hun rol in businesstoepassingen uit te leggen. Tot en met 30 mei 2018 kan je profiteren van extra korting!

Van €34,99 voor €29,99

Hoe word je een geloofwaardig leider?

Hoe word je een geloofwaardig leider? is het eerste boek in Nederland dat de koppeling maakt tussen geloofwaardigheid en leiderschap. Organisatieadviseur Marc Dortu identificeerde in zijn dagelijkse praktijk 10 inconsistenties waarmee leiders onbewust en onbedoeld hun geloofwaardigheid ondermijnen. Per hoofdstuk werkt hij deze inconsistenties uit aan de hand van heldere praktijkvoorbeelden en het directe effect ervan op de 7 steunpilaren van geloofwaardigheid.

PRIJS €24,99

Slimmer omgaan met je lastige baas

Heb jij ook zo’n baas die slecht luistert, nooit tijd voor je heeft, behalve als je iets fout hebt gedaan in zijn ogen? Gaat hij tekeer tegen je ook al ligt de fout helemaal niet bij jou en krijg je nooit een complimentje na een bijzondere prestatie? Met dit boek ontdek je hoe het komt dat je zo’n moeite hebt met je baas, hoe je daar verandering in kunt brengen en ontwikkel je een ‘gebruiksaanwijzing’ voor een betere relatie met je baas. Je kunt direct zelf aan de slag met de vele praktische tips en oefeningen.

PRIJS €20,-

Denken in organisaties

In Denken in organisaties grijpen Tjip de Jong en Joseph Kessels terug op de belangrijkste inzichten uit de verlichtingsfilosofie en passen die toe op vraagstukken van de 21ste eeuw. Daardoor ontstaat er ruimte voor innovatie, vernieuwing en duurzame verandering. Al filosoferend komen zij tot een inspirerende routekaart waarmee ze nieuwe inzichten bieden om naar de toekomst van organisaties te kijken.

Prijs €24,99

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden? Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning.

Prijs €24,99

Leer van marketingcampagnes van IKEA, McDonalds & Dove!

Laat je tijdens het CustomerTalk-event The Best of Global Digital Marketing op 14 juni inspireren door meer dan 20 succesvolle internationale marketingcampagnes, van onder andere IKEA, McDonalds en Xbox. Wat maakt die campagnes succesvol en wat kan jij daarvan leren? Kom ook en ontvang €50 korting met code DUURENBOD50. Bekijk het programma!

        
Deze nieuwsbrief wordt verspreid onder geregistreerde lezers van Van Duuren Media B.V.
Wanneer u de nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, kunt u zich hier afmelden.
Zie ook onze privacyverklaring.
Copyright © 2018 Van Duuren Media.