Handboek Engaging Content

Handboek Engaging Content

Contentmarketing met WOW-effect!

Uitvoering
Paperback, kleur , 192 pagina's
ISBN
9789059409248
Gepubliceerd
2016
Serie
€ 25,99
niet meer leverbaar

De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging' content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs.

Veel contentmarketing werkt niet, omdat het simpelweg geen reactie los maakt. Het studie- en managementboek Engaging Content - contentmarketing met WOW-effect! behandelt de aansturing, curatie en creatie van effectieve content. Het Handboek ontrafelt belangrijke aspecten van content engagement en geeft antwoord op vragen als: Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? Welke toegepaste psychologie zorgt voor een WOW-effect? Engaging Content is een boek dat is voorzien van een doordachte opbouw en veel voorbeelden. Het biedt honderden digitale bijlagen en doet handreikingen voor het maken van een contentplan.

Deze tweede editie is geactualiseerd en bevat ruim 30 pagina's extra content. Bovendien maken de opdrachten in ieder hoofdstuk het tot een up-to-date studieboek. Het voorwoord is verzorgd door docent, auteur en onderzoeker René Boonstra. Experts Mischa Coster (mediapsycholoog en oprichter Grey Matters), Jaap van Zessen (consultant, analist en dataonderzoeker bij Buzzcapture), Rob Oostdam (consultant MC-Advisory), social media specialist Herman Couwenbergh en contentmarketeer Christian Slagter hebben bijdragen met WOW-effect geleverd.

Website: http://www.engagingcontent.nl/

Wis filter
  • Patrick Petersen

    Patrick Petersen

    Auteur spreker ondernemer en docent Patrick Petersen RDM MA MSc studeerde af op diverse eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties zoals Heijmans Hästens Somfy smart home Trendhopper holding T-Mobile Nederland...
    Petersen P

Handboek Engaging Content

Dankwoord
Voorwoord
Inhoudsopgave
1
Het format, het type en het gebruikersgedrag
2
Contentmarketing en het 3C-model
3
Content engagement, en persuasive marketing
4
De creatie van engaging content
5
Analyse en monitoring van engagement
6
Het opstellen van een contentplan
BEGRIPPENLIJST

Meer lezen? Op onze zustersite blog.computercreatief.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met nuttige tips, trucs en andere lezenswaardigheden.

Bij Handboek Engaging Content hebben wij de volgende aanvullende artikelen gevonden:


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over contentmarketing op ComputerCreatief.nl

Relevante blogs zoeken...