Thinking in new boxes

Thinking in new boxes

Een nieuw paradigma voor creativiteit

Uitvoering
Boek, 320 pagina's
ISBN
9789082033731
Gepubliceerd
2014
€ 24,99

Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds snellere verandering is het zaak om voortdurend een stap voor te blijven. Out of the box denken is niet genoeg. Je zult in nieuwe boxes moeten gaan denken.

De internationale bestseller Thinking in new boxes werpt een nieuw licht op creativiteit. Door met vijf essentiële basisprincipes te komen: daag gangbare perspectieven uit, onderzoek wat mogelijk is, bedenk veel nieuwe en spannende ideeën, evalueer en selecteer de ideeën die tot doorbraken zullen leiden, en blijf meedogenloos kritisch. Een innovatief boek dat je helpt om zekerheden voortdurend in twijfel te trekken, en daardoor succesvol te zijn.

- Een internationale bestseller over creativiteit in organisaties

- Creativiteit herleid tot vijf essentiële basisprincipes

- Voorzien van krachtige creativiteitstools en fascinerende cases

Luc De Brabandere is burgerlijk ingenieur en filosoof. Hij is senior advisor en fellow van de Boston Consulting Group en doceert aan Louvain School of Management. Alan Iny studeerde wiskunde en management en behaalde een MBA aan Columbia Business School. Hij is senior specialist creativiteit en scenario’s bij de Boston Consulting Group.

Downloadbare bestanden