Gek op gaten

Gek op gaten

Ontdek wat klanten écht willen!

Uitvoering
Boek, 144 pagina's
Auteur
ISBN
9789089651150
Gepubliceerd
2012
€ 20,95

Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun ‘pijn’ wegnemen. Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in dit boek de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften en wensen van uw klanten.

In Gek op gaten beschrijft Jos Burgers op een luchtige en humoristische manier wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om je in je klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken. Want klantgerichte medewerkers zijn als geen ander in staat om een brug te slaan tussen boren en gaten!

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Jos Burgers

    Jos Burgers

    Drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij ruim...
    Burgers B

Gek op gaten

Voorwoord
1
Klanten zijn gek op gaten
2
Dat wil iedereen wel!
3
Boren met een hoog gatengehalte
4
Betere boren dan concurrenten
5
Kiezen om gekozen te worden
6
De medewerker als brug tussen boor en gat
7
Bloemen houden van klanten
8
Beter onecht vriendelijk dan echt onvriendelijk
9
Op zoek naar het gat
10
Praten in termen van gaten
11
Hoe kom je van boren af?
12
Luisteren met een leeg hoofd
13
Met alle respect!
14
Vertrouwd worden is een groot gat
15
Ontregel uw organisatie
16
Denken in mogelijkheden
17
Geen cent te veel hoor!
18
Doen wat de klant wil
19
Het abc’tje dat ook thuis werkt
20
Ik ben het garantiebewijs
21
Kiezen geeft kiespijn
22
Fans maken met gemak