Klant in de driver's seat

Klant in de driver's seat

Klantgedreven innoveren met cocreatie, crowdsourcing en communities

Uitvoering
Boek, 208 pagina's
ISBN
9789089651297
Gepubliceerd
2012
€ 29,95
niet meer leverbaar

Bedrijven en organisaties kunnen niet langer overleven zonder te innoveren. Maar nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en diensten, omdat ze klanten te weinig toegevoegde waarde bieden. Weet u wel wat uw klanten precies willen?

Klant in de driver's seat is het eerste Nederlandstalige boek over klantgedreven innovatie. Het biedt u een overzichtelijke leidraad voor het opstellen van een succesvolle innovatiestrategie en voor het direct betrekken van klanten bij het innovatieproces. Dit boek laat zien hoe u met behulp van nieuwe concepten als cocreatie, crowdsourcing en communities klantgericht kunt innoveren, en daarmee de slagingskans van uw innovatie aanzienlijk kunt verhogen. Het geeft u een overzicht van alle verschillende vormen van klantgerichte innovatie, en wat daarbij de belangrijkste succes- en faalfactoren zijn. Bovendien bevat het een schat aan inspirerende praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland.

Laat uw klant plaatsnemen in de driver's seat, zodat hij zelf het innovatieproces kan sturen!

Dat levert niet alleen succesvollere innovaties op, maar ook: meer betrokken, tevreden en loyale klanten, en dus meer omzet en meer winst.

Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Hij is auteur van de succesvolle boeken CRM in de praktijk, Het Marketingwiel en Zorgmarketing in de praktijk.

Wis filter
  • Sjors van Leeuwen

    Sjors van Leeuwen

    Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) is zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen (CRM) strategie en marketing. Sjors van Leeuwen schreef o.a. de volgende boeken: - Wendbare strategie op één A4 - Hoe agile is jouw strategie?...
    Leeuwen L

Klant in de driver's seat

Voorwoord
Leeswijzer
1
Waarom u moet innoveren!
2
Klant in de driver’s seat
3
Hoe kiest u de juiste innovatievorm?
4
Bouwstenen van klantgedreven innovatie
5
Het klantgedreven innovatieproces
6
Succesfactoren van klantgedreven innovaties
7
Aan de slag met klantgedreven innovatie
Noten
Literatuur en bronnen
Over de auteur
Register