De difference map

De difference map

Hoe je je business en je marketing vernieuwt op één A4

Uitvoering
Boek, 112 pagina's
ISBN
9789089652300
Gepubliceerd
2014
€ 19,99
niet meer leverbaar

#1-bestseller op het gebied van marketing en sales op Amazon.com

Hoe bereik je je klanten? Niet door simpelweg op een andere of steeds nadrukkelijkere manier aanwezig te zijn. En toch kiezen veel organisaties nog altijd voor deze aanpak. Maar stel dat je een markt zou kunnen creëren waarin klanten voor jou kiezen. Dat je met een compleet vernieuwend aanbod zou kunnen komen. Dat je zelf je concurrentie zou kunnen zijn. Wat zou er dan gebeuren?

In De difference map laat Bernadette Jiwa zien hoe merken als Airbnb, Uber en Apple erin zijn geslaagd om deze weg in te slaan. Ze introduceert een doeltreffende methode om je business en je marketing op één A4 te vernieuwen. Zodat je in staat bent om kansen te herkennen die waarde creëren en om producten of diensten te ontwikkelen waar klanten écht op zitten te wachten. Zodat je in staat bent om het verschil te maken.

Bernadette Jiwa werd in 2012 gekozen tot beste blogger van Australië. Ze is spreker, brandspecialist en auteur van drie #1-bestsellers op Amazon.com. Ze is een van de top 100-brandspecialisten op Twitter die je móét volgen.

Wis filter
  • Bernadette Jiwa

    Bernadette Jiwa

    Bernadette Jiwa werd in 2012 gekozen tot beste blogger van Australië. Ze is spreker brandspecialist en auteur van drie #1-bestsellers op Amazon.com. Ze is een van de top 100-brandspecialisten op Twitter die je móét volgen....
    Jiwa J

De difference map

INLEIDING
ONZE DOOR MARKETING GECREËERDE WERELD
DE ‘BELL CURVE’ VLAKT AF
GEMAAKT OM ERTOE TE DOEN
HET DIFFERENCE MODEL
VERWIJZINGEN
VERANTWOORDING
HOE NU VERDER?