Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)

Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)

Drie bestsellers in één speciale editie

Uitvoering
Boek, 368 pagina's
Auteur
ISBN
9789089653284
Gepubliceerd
2016
€ 25,00

Drie bestsellers in één speciale editie

Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken en Gek op gaten. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.

Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.

In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!

Jos Burgers is dé klantenexpert van Nederland. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij is auteur van bestsellers als Relatiebeheer als Groeistrategie, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Gek op gaten en De wet van Snuf.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Jos Burgers

    Jos Burgers

    Drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij ruim...
    Burgers B

Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)

Voorwoord
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
Hondenbrokken
Gek op gaten
Over de auteur