De wet van de paracetamol

De wet van de paracetamol

Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod

Uitvoering
Boek, 192 pagina's
Auteur
ISBN
9789089653697
Gepubliceerd
2017
€ 25,99

De levensduur van producten, diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend, ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot een paracetamol, een product dat overal verkrijgbaar is, geen onderscheidend vermogen heeft en waar de klant slechts een lage prijs voor wil betalen. Als je wilt overleven is niets doen geen optie meer. Veranderingen gaan immers sneller dan ooit.

In dit boek laat bestsellerauteur Paul Moers met zijn bewezen succesvolle model, de waardepropositieladder, zien hoe je stap voor stap de waardepropositie van je aanbod nieuw leven inblaast of zelfs compleet vernieuwt. Die vormt immers de basis van je bedrijf en is je optimale aandacht waard. Bouw dus een waardepropositie die uniek en aansprekend is.

- Paul Moers is veelgevraagd commentator op radio en tv van retail- en waardepropositievraagstukken.

- Het nieuwste boek van bestsellerauteur en consultant Paul Moers.

- Inclusief concrete aansprekende succesvolle praktijkvoorbeelden.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Paul Moers

    Paul Moers

    Paul Moers is een succesvol strategie-en merken consultant bij zijn bedrijf Paul Moers Strategic Marketing Services. Hij was jarenlang werkzaam bij o.a. Unilever en Ahold en is bestsellerauteur van o.a. Dienstbaar zijn is het nieuwe goud en Werk aan de...
    Moers M

De wet van de paracetamol

1
Inleiding
2
We leven in een wereld van overvloed
3
De wereld commoditiseert in rap tempo
4
Het belang van je waardepropositie
5
Het KlantInzichtCanvas
6
De acht stappen van innovatie van de waardepropositie
7
De WaardePropositieLadder
Bijlage 1: Casus Blokker
Bijlage 2: Casus AFAS Software
8
Epiloog
Literatuur