Content!

Content!

Zuurstof voor je klanten

Uitvoering
Boek, 384 pagina's
Auteur
ISBN
9789089653888
Gepubliceerd
2017
€ 34,99

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving. Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.

Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven en te behouden.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
  • Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content.
  • Inclusief meer dan 100 voorbeelden en praktische cases.

Naast echt álle informatie over het bouwen van je contentstrategie heeft dit boek twee unieke toevoegingen: een complete Facebook Messenger-omgeving waarin je antwoord krijgt op al je vragen over content én een website met aanvullende cases en video’s, zuurstofvoorjeklanten.nl

Zoek je de Facebook Messenger CHATBOT?

De wijze waarop je de chatbot vind is gewijzigd. 1) Ga via je mobiele telefoon naar de Facebookpagina van dit boek 2) zoek op “content zuurstof voor je klanten” 3) Like de pagina als je dat leuk vind 🙂 en druk op “bericht versturen”. Je hebt nu contact met de bot.

Website: https://zuurstofvoorjeklanten.nl/contentmarketingcanvas/download/

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Antal de Waij

    Antal de Waij

    Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met hun strategie en implementatie van content. Hij weet precies hoe succesvolle content écht werkt en deelt zijn ervaringen in dit boek. Hij doceert Contentmarketing...
    Waij W

Content!

Voorwoord
Hoe dit boek zuurstof biedt aan jouw contentstrategie en -praktijk
1
Waarom is content zuurstof voor je klanten?
2
Houvast ovor je contentstrategie
3
Je doesltellingen en KPI’s bepalen
4
Klantinzichten centraal in je contentstrategie
5
Je content doelgericht maken
6
Zuurstof ovor je trsategie
7
Kies je contentformat(s)
8
Je o2-factor: het juiste contenttype in je format
9
Het vesrpreiden van je boodschap
10
Hulpmiddelen voor contentmakers
11
Content en organisatiecultuur
Geraadpleegde bronnen
over de auteur
TREFWOORDENREGISTER