Content, 2e editie

Content, 2e editie

Zuurstof voor je klanten

Uitvoering
Flexcover, zwart-wit, 432 pagina's
Auteur
ISBN
9789089656285
Gepubliceerd
2022
€ 37,99

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
  • Geactualiseerde versie 2022.
  • Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht.
  • Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s.
Wis filter
  • Antal de Waij

    Antal de Waij

    Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met hun strategie en implementatie van content. Hij weet precies hoe succesvolle content écht werkt en deelt zijn ervaringen in dit boek. Hij doceert Contentmarketing...
    Waij W

Content, 2e editie

Voorwoord
Hoe dit boek zuurstof biedt aan jouw contentstrategie en -praktijk
1
Waarom is content zuurstof voor je klanten?
2
Houvast voor contentstrategie
3
Je doelstellingen en KPI’s bepalen
4
Klantinzichten centraal in contentstrategie
5
Je content doelgericht maken
6
Zuurstof voor je strategie
7
Kies je contentformat(s)
8
Je O2-factor: het juiste contenttype in je format
9
Het verspreiden van je boodschap
10
Marketing automation, leadscoring en leadnurturing
11
Hulpmiddelen ovor contentmakers
12
content en organisatiecultuur
Geraadpleegde bronnen
Over de auteur
Trefwoordenregister