The offer you can’t refuse

The offer you can’t refuse

Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?

Uitvoering
Hardcover, kleur , 256 pagina's
ISBN
9789492873057
Gepubliceerd
2020
€ 29,99

Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie, quantum computing en robotica mogelijkheden bieden die verder gaan dan alleen gebruiksgemak creëren?

Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten. De komende jaren zullen bedrijven een actieve rol moeten spelen in de ‘life journey’ van klanten: dromen mee helpen uitkomen en problemen in het dagelijks leven wegnemen. Daarnaast kijken klanten meer naar bedrijven dan naar overheden om maatschappelijke problemen zoals klimaat, gezondheidszorg en mobiliteit aan te pakken.

Als je bedrijf erin slaagt een goed werkende digitale dienstverlening aan te bieden, een levenspartner van klanten te worden en mee een oplossing te zijn voor maatschappelijke uitdagingen, dan bouw je ‘an offer you can’t refuse’.

‘Ik word enthousiast over de vele inzichten en ideeën uit Steven zijn nieuwe klantenmodel, maar in dit boek gaat hij verder dan alleen de klant. Hij heeft zijn hele klantenmodel ook aangepast aan de leefwereld van de medewerkers, wat volgens mij dé sleutel is tot succesvolle implementatie van klantentevredenheid. Dit nieuwe boek is een echte must-read voor iedereen die van klanten houdt.’

Inge Smidts, CEO Cable & Wireless at Liberty Latin America

‘Steven legt de lat hoger in dit boek. Voor zichzelf, maar ook voor de lezer. De uitdaging die we meekrijgen is niet min, maar ze is wel de meest relevante voor vandaag. Want wie de klant helpt in zijn doelstellingen en tegelijk de wereld verbetert, die creëert een echte “offer we can’t refuse”.’

Prof. Dr. Marion Debruyne, Decaan Vlerick Business School

Wis filter
  • Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem is een internationaal keynotespreker. Hij is parttime marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastdocent aan London Business School. Daarnaast is hij partner van inspiratiebedrijf nexxworks en medeoprichter van contentcreatiebureau...
    Belleghem B

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als The offer you can’t refuse over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...