The offer you can’t refuse

The offer you can’t refuse

Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?

Uitvoering
Boek, hardcover, kleur, 240 pagina's
ISBN
9789492873057
Verwacht op
11 september 2020
€ 29,99

Het afgelopen decennium hebben nieuwe technologieën een nieuwe standaard gecreëerd op het gebied van customer experience. Klanten verwachten gebruiksgemak, vriendelijke en empathische medewerkers, omnichanneldiensten en een scherpe prijs. Maar hoewel 5G, quantum computing, robotics en AI een bepalende rol blijven spelen in de verwachtingen van klanten, is gebruiksgemak alleen niet meer voldoende om hun loyaliteit te behouden.

De wereld staat voor grotere uitdagingen dan ooit: klimaatverandering, tekorten in de gezondheidszorg, te weinig budget voor overheden … Onzichtbare en automatische interfaces worden een noodzaak, maar bedrijven zullen een actievere rol moeten gaan spelen in de life journey van klanten. Hoe kun je als bedrijf de problemen in het dagelijks leven van je klant wegnemen en zijn dromen helpen uitkomen? De combinatie van automatisering, een partner willen zijn in het leven van je klanten en concrete maatschappelijke problemen oplossen is de enige manier om als bedrijf het komende decennium succesvol te zijn. De combinatie van al deze elementen biedt de consument ‘an offer they can’t refuse’.

  • Van de auteur van When digital becomes human en Customers the day after tomorrow.
  • Meer dan 120.000 exemplaren van zijn boeken verkocht. Ze zijn vertaald in zeven talen.
  • Er is geen aanvullende informatie beschikbaar
Wis filter
  • Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem is expert op het gebied van klantgerichtheid in de digitale wereld. Hij is een veelgevraagd spreker op internationale congressen bedrijfsbijeenkomsten en evenementen. Steven is visiting professor aan de Vlerick Business School en...
    Belleghem B