Aanbiedingen van managementboeken

  • Klantsignaalmanagement

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653376

    Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten van tevredenheidsonderzoeken e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd en vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna... lees meer
    002000 € 24,99 € 20,00 (actieprijs t/m 26-1-2019)

    Details  
  • Verslaafd aan organiseren

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653444

    Tenenkrommende strategiedagen complexe verantwoordingsdocumenten nutteloze vergaderingen. Organisaties zijn verslaafd. Niet aan drank of drugs maar aan zinloze routines. Het bijbehorende gedrag leidt tot niets en kost ons veel energie. We kunnen er zelfs... lees meer
    002000 € 24,99 € 20,00 (actieprijs t/m 26-1-2019)

    Details  
  • De marketingorganisatie van de toekomst

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653468

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie.... lees meer
    002499 € 29,99 € 24,99 (actieprijs t/m 26-1-2019)

    Details  
  • Het innovatiedoolhof

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653123

    Het Innovatiedoolhof is uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2017 Innovatie simpel gemaakt Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien... lees meer
    002899 € 34,99 € 28,99 (actieprijs t/m 26-1-2019)

    Details