Aanbiedingen van managementboeken

  • De feel good-factor

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653420

    In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen... lees meer
    001850 € 22,50 € 18,50 (actieprijs t/m 31-10-2020)

    Details  
  • Verslaafd aan organiseren

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653444

    Tenenkrommende strategiedagen complexe verantwoordingsdocumenten nutteloze vergaderingen. Organisaties zijn verslaafd. Niet aan drank of drugs maar aan zinloze routines. Het bijbehorende gedrag leidt tot niets en kost ons veel energie. We kunnen er zelfs... lees meer
    002000 € 24,99 € 20,00 (actieprijs t/m 31-10-2020)

    Details  
  • De wet van de paracetamol

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653697

    De levensduur van producten diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot... lees meer
    002000 € 25,99 € 20,00 (actieprijs t/m 31-10-2020)

    Details  
  • Winstgevende plannen

    Flexcover, steunkleur  |  2019  |  ISBN 9789089654793

    Ondernemerschap draagt de belofte van vrijheid in zich. Vrijheid om je eigen tijd in te delen je eigen klanten te kiezen en je eigen geld te verdienen. Maar die vrijheid blijkt voor veel ondernemers onbereikbaar. Ze moeten te hard werken voor te weinig... lees meer
    002000 € 24,99 € 20,00 (actieprijs t/m 30-9-2020)

    Details