Managementboeken over internet & social media

  • In de hand van de klant

    Flexcover, kleur  |  2018  |  ISBN 9789089654366

    Consumenten zijn verslaafd aan hun smartphones en spenderen het grootste deel van hun online tijd aan apps. Doordat elke zichzelf respecterende organisatie daarop in wil spelen groeide de markt voor apps het afgelopen decennium explosief. Met miljoenen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Handboek Internetresearch & datajournalistiek (6e editie)

    Paperback, zwart-wit  |  2018  |  ISBN 9789463560535  |   Handboek

    Hoe kom ik erachter waar een foto op internet is gemaakt? Waar bevindt zich de drugshandel op het dark web het onzichtbare deel van internet? En is er een makkelijke manier om mijn journalistieke onderzoek naar armoede te visualiseren? Op deze en vele... lees meer
    004199 € 41,99

    Details  
  • Webcare in de praktijk

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653079

    Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken en iedereen kijkt mee. Als communicatie- marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De nieuwe regels van social media 3e druk

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651082

    Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een... lees meer
    002999 € 29,99

    Details