Nieuwe managementboeken

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • 75 werkvormen voor creatieve sessies

    Paperback, steunkleur  |  2018  |  ISBN 9789089654250

    Creatief denken kun je zien als een ontdekkingsreis. Soms laat je het logisch denken even voor wat het is en zoek je je grenzen op door zoveel mogelijk out of the box-denken. Je laat je verbeelding spreken om tot inspirerende nieuwe ideeën te komen. In... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Wendbare strategie op één A4

    Hardcover, kleur  |  2018  |  ISBN 9789089654311

    Wendbaar ondernemen krijgt in veel organisaties topprioriteit. Methoden als agile lean en scrum zijn razend populair. Niet zo gek want alleen zo kun je continu verbeteren en vernieuwen. Maar wat nu vaak mist is een onderliggend plan. Een strategisch plan... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Waardevolle eenvoud

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654359

    Ontevreden gebruikers vertrekkende klanten interne weerstand slechte verkoopresultaten een lastige concurrentiepositie Als nieuwe of bestaande producten diensten of processen niet voldoen zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Startersgids voor zzp’ers

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654335

    Als startende zzp er komt er heel wat op je af. Cruciaal is dat je precies weet welke stappen je moet zetten en in welke volgorde. Zodat je goed beslagen ten ijs komt en de kans op succes aanzienlijk vergroot. Dit boek helpt je om op het juiste moment... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • De scale-up blueprint

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654212

    Oprichters die hun idee hebben omgezet in een succesvolle startup lopen op een gegeven moment tegen groeistuipen aan. Ze willen hun bedrijf laten groeien maar moeten tegelijkertijd oppassen dat ze niet aan organisatieobesitas gaan lijden en een dikke... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • In de hand van de klant

    Flexcover, kleur  |  2018  |  ISBN 9789089654366

    Consumenten zijn verslaafd aan hun smartphones en spenderen het grootste deel van hun online tijd aan apps. Doordat elke zichzelf respecterende organisatie daarop in wil spelen groeide de markt voor apps het afgelopen decennium explosief. Met miljoenen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Retail. De digitale hysterie voorbij.

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789492873002

    De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Langs de afgrond

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654052

    Ralph van Dam heeft meermalen een bedrijf opgericht en ook weer van de hand gedaan al dan niet vrijwillig. Hij werkte met vrienden met familie met interne en met externe investeerders. In elk bedrijf heeft hij successen gekend en mooie vruchten geplukt.... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Waarom doen we dit eigenlijk?

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654441

    Problemen tijdens de uitvoering van projecten ontstaan vaak al voordat deze projecten beginnen. Te hoge verwachtingen en onduidelijkheid over wat het project uiteindelijk moet opleveren liggen daar vaak aan ten grondslag. Daarom is een goede businesscase... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Spiekboekje voor managers

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654151

    Als manager wordt je geacht altijd de meest recente managementmodellen paraat te hebben. Toch wil je soms even kunnen spieken. Hoe zat het ook al weer? Vlak voor een lastige mt-vergadering bijvoorbeeld. Of bij aanvang van een innovatiesessie over de koers... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Big data ontrafeld

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654236

    Big data make big difference De term big data wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Handboek Internetresearch & datajournalistiek (6e editie)

    Paperback, zwart-wit  |  2018  |  ISBN 9789463560535  |   Handboek

    Hoe kom ik erachter waar een foto op internet is gemaakt? Waar bevindt zich de drugshandel op het dark web het onzichtbare deel van internet? En is er een makkelijke manier om mijn journalistieke onderzoek naar armoede te visualiseren? Op deze en vele... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • De winstadviseur

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654090

    De financiële sector ondergaat grote veranderingen. Cloud software robotic accounting en andere ontwikkelingen nemen boekhouders accountants en fiscalisten steeds meer werk uit handen. Wil je als financieel professional in de nabije toekomst relevant... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Werken met profielen en persona's

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653970

    Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat? Profielen en persona s zijn... lees meer
    002999 € 29,99

    Details