Nieuwe managementboeken

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Artificial Intelligence in actie (e-book)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654540

    Artificial Intelligence (AI) ontwikkelt zich razendsnel tot bron van praktische oplossingen voor bedrijven en organisaties. Bedrijven zetten AI bijvoorbeeld in om sollicitanten te selecteren kosten te besparen met chatbots en de verkoop te optimaliseren.... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Hard gaan met de beste mensen - Sprout Groeigids (e-book)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654724  |   Sprout

    Je product? Je klanten? Jij als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is personeel geen agenda-moetje dat je er aan het eind van de dag even bij doet. Nee het moet absoluut... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Coachen met een leeg hoofd (e-book, 2e herziene editie)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654526

    Als coach samen met je coachee bouwen aan bewustwording bewustzijn en verantwoordelijkheidsbesef en toewerken naar een lonkend en helder doel dat is de essentie van coachen. Een coach moet daarom een goede luisterantenne hebben voor wat er in een ander... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Volle zalen (e-book)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654489

    Het aanbod van seminars congressen concerten theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Extreem klantgericht (e-book)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654144

    One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Agile belonen (e-boek)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654465

    Functies zijn steeds minder vastomlijnd. Tegenwoordig wordt het werk vaker in wisselende rollen gedaan met als enige constante de medewerker hoewel ook die in zijn eigen groei niet stil mag blijven staan. Bestaande beloningssystemen schieten dan tekort.... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • De High Performance Overheidsorganisatie (e-book)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654281

    Nederlandse overheidsorganisaties presteren tussen de 6 en 7- . Dat ligt niet aan de mensen die er werken. De meeste ambtenaren zijn gedreven mensen. Helaas worden zij belemmerd in hun werk door hardnekkige patronen die kenmerkend zijn voor overheidsorganisaties.... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • De scale-up blueprint (e-book)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654229

    Oprichters die hun idee hebben omgezet in een succesvolle startup lopen op een gegeven moment tegen groeistuipen aan. Ze willen hun bedrijf laten groeien maar moeten tegelijkertijd oppassen dat ze niet aan organisatieobesitas gaan lijden en een dikke... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Vind ik leuk! (e-book)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089653581

    Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets... lees meer
    002500 € 25,00

    Details  
  • Langs de afgrond (E-boek)

    E-boek  |  2018  |  ISBN 9789089654069

    Ralph van Dam heeft meermalen een bedrijf opgericht en ook weer van de hand gedaan al dan niet vrijwillig. Hij werkte met vrienden met familie met interne en met externe investeerders. In elk bedrijf heeft hij successen gekend en mooie vruchten geplukt.... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Risicovreugde (e-book)

    E-boek  |  2018  |  ISBN 9789089654007

    Digitale technologische en sociale ontwikkelingen ontgrenzen het speelveld van organisaties. Terwijl veranderingen over elkaar heen buitelen liggen échte revoluties nog in het verschiet. De mogelijkheden zijn eindeloos voor wie ze ziet en ernaar handelt.... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • De winstadviseur (e-book)

    E-boek  |  2018  |  ISBN 9789089654106

    De financiële sector ondergaat grote veranderingen. Cloud software robotic accounting en andere ontwikkelingen nemen boekhouders accountants en fiscalisten steeds meer werk uit handen. Wil je als financieel professional in de nabije toekomst relevant... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Hoe word je een geloofwaardig leider? (e-boek)

    E-boek  |  2018  |  ISBN 9789089654045

    De wereld om ons heen is volop in beweging; eenvoudige lijnorganisaties en leidinggeven alleen op basis van macht zijn passé. Dat vraagt andere kwaliteiten van jou als leidinggevende. Over een van de belangrijkste kwaliteiten van goed leiderschap lees... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA (e-boek)

    E-boek  |  2018  |  ISBN 9789089653857

    Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Klantgericht leiderschap (e-boek)

    E-boek  |  2018  |  ISBN 9789089653949

    Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • TopTrends voor ondernemers (e-book)

    E-boek  |  2018  |  ISBN 9789089653642

    De wereld verandert. Maar wat gaat de toekomst brengen en hoe bepaalt dat je business? Wat verwachten klanten van je nu ze 24/7 online zijn? Hoe kun je profiteren van duurzame vernieuwing? Hoe gebruik je de kracht van online platformen om je klanten te... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • FreeCapacity (e-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653796

    Om sneller met je organisatie te groeien moet je eerst snoeien. Zou jij het accepteren als 20 procent van het geld van je organisatie werd verspild? Natuurlijk niet. De meeste organisaties managen hun financiën strak. Maar naast geld is er nog een schaars... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Agile with a smile (e-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653963

    Agile is hot. In korte tijd heeft de methode stad en land veroverd. Het wordt allang niet meer alleen gebruikt bij IT-projecten maar ook bij procesverbetering de versnelling van innovatie de ontwikkeling van nieuwe producten en tal van andere projecten.... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Groot denken (E-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653833

    Succesvol zijn betekent mogelijkheden zien en kansen benutten. Ook in een markt die grillig en paradoxaal is. Toch blijkt dit vaak lastig. Niet omdat het ons ontbreekt aan kennis en ervaring maar omdat we verleerd zijn om buiten de kaders te denken. Om... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • Gelukkig veranderen (E-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653819

    Veranderen als organisatie ontkom je er niet aan als je wilt overleven in deze dynamische tijd. Maar wat maakt nu dat een verandering slaagt of mislukt? De ruime ervaring van Pieter Frijns met veranderprocessen bij de overheid leverde hem een belangrijk... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Accountable leiderschap (e-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653918

    Kansen en bedreigingen denderen op onze organisaties af en veroorzaken (verander)stress. Overmatige en langdurige stress kan ontaarden in (on)bewust slachtoffergedrag. Niet de verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag belemmert de noodzakelijke... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Je iPad als mobiel kantoor (e-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653680

    Weet je waarom efficiënter werken vaak niet lukt? Omdat we twee cruciale stappen overslaan: stoppen met papier en slim gebruikmaken van technologie. Daarvoor heb je een device nodig: de iPad. Want met een iPad werk je stukken efficiënter hoef je minder... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Aan de slag met Internet of Things (e-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653772

    Je hoort steeds vaker dat Internet of Things (IoT) ons leven in de toekomst gaat bepalen. IoT draait om alledaagse voorwerpen die via het internet verbonden zijn met netwerken en daardoor gegevens kunnen uitwisselen. Niet alleen mensen zijn online maar... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Denk als een startup (e-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653727

    De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper onder invloed van voortschrijdende digitalisering complexer klantgedrag nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Profit First (e-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653604

    Hoe zou het zijn als winst niet langer een restje is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veiligstelt? Zodat je meer winst maakt meer overhoudt meer kunt investeren... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • De Online Marketingmachine (e-book)

    E-boek  |  2017  |  ISBN 9789089653628

    Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto s en leuke teksten en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ...... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • Laat je iPad voor je werken (e-book)

    E-boek  |  2016  |  ISBN 9789089653499

    Wil je je iPad slimmer gebruiken zodat je tijd bespaart in vergaderingen gesprekken en projecten? Dan is dit compacte boekje zeker iets voor jou! Peter van Loevezijn zet de belangrijkste zakelijke iPadactiviteiten op een rijtje. Hij laat zien hoe je:... lees meer
    000799 € 7,99

    Details  
  • De Feel Good-factor (e-book)

    E-boek  |  2016  |  ISBN 9789089653437

    In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • Het geheim van € 100.000 per jaar (e-book)

    E-boek  |  2016  |  ISBN 9789089652911

    Keihard werken weinig poen: dat is de bittere werkelijkheid voor veel zzp ers. Tobben met acquisitie veel te lage tarieven rekenen en al snel aan je uurtje-factuurtje -verdienplafond zitten doordat je simpelweg geen tijd meer overhebt: onderneemster Laura... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Moed (e-book)

    E-boek  |  2016  |  ISBN 9789089653277

    Leiderschap vergt moed. Moed om de harde realiteit onder ogen te zien ergens voor te staan de confrontatie aan te gaan en lastige keuzes te maken. Om op kritieke momenten te doen wat nodig is ook als dat gepaard gaat met angst of pijn. Moedige leiders... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Geld in overvloed (e-book)

    E-boek  |  2016  |  ISBN 9789089653215

    Geld lenen levert geld op Hoe kom je als ondernemer aan financiering? Banken zijn terughoudend: zij hebben de geldkraan voor een deel dichtgedraaid. En toch is er in Nederland geld in overvloed. Want dankzij de kredietcrisis zijn er allerlei nieuwe financieringsvormen... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Webcare in de praktijk (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089653086

    Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken en iedereen kijkt mee. Als communicatie- marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • De Superpromoter (e-book) 2e herziene editie

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653048

    Superpromoter is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Human2human: de nieuwe klantrelatie (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652782

    Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers of het nu gaat om kantoorartikelen (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg? (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652836

    MerkWaardige bedrijven weten precies wat hun bewezen toegevoegde waarde is. Voor hen geen zesjescultuur. Ze doen er alles aan om inspirerend en waardevol te zijn voor hun klanten. Daarbij maken ze optimaal gebruik van talent energie en financiële middelen.... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Opdrachten binnenhalen met de GunfactorVerhoger (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652744

    Veel ondernemers zullen dit herkennen. Producten en diensten gaan steeds meer op elkaar lijken. Je kunt proberen je inhoudelijk te onderscheiden of in prijs maar dat doen anderen ook. Als je slechts een van de velen bent is de kans dat klanten voor jou... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Hooked (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652713

    We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën maar ze zijn nu al niet meer... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • Ben jij wel merkwaardig genoeg? (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652058

    In veel organisaties heerst een zesjescultuur. Ondernemers managers en medewerkers richten zich alleen nog op de dagelijkse problemen en kijken niet meer hoe ze hun organisatie inspirerend en waardevol kunnen maken. In dit boek laat Kasper Klaarenbeek... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Vandaag doen wat morgen nodig is (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652072

    Hoe leren we om organisatieverandering te associëren met vrolijke begrippen als avontuurlijk plezierig en inspirerend? Dit boek pleit voor het rigoureus opschudden van verouderd denken over organiseren en leidinggeven. Verontrustend voor de zich veilig... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • De difference map (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652355

    #1-bestseller op het gebied van marketing en sales op Amazon.com Hoe bereik je je klanten? Niet door simpelweg op een andere of steeds nadrukkelijkere manier aanwezig te zijn. En toch kiezen veel organisaties nog altijd voor deze aanpak. Maar stel dat... lees meer
    001399 € 13,99

    Details  
  • Pitch! (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652553

    Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk achter je te laten. Zelfs als je weinig tijd of ruimte krijgt... lees meer
    001599 € 15,99

    Details  
  • Startersgids voor ZZP'ers (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652607

    Als startende zzp er komt er heel wat op je af. Cruciaal is dat je precies weet welke stappen je moet zetten en in welke volgorde. Zodat je goed beslagen ten ijs komt en de kans op succes aanzienlijk vergroot. Dit boek helpt je om op het juiste moment... lees meer
    000999 € 9,99

    Details  
  • Vaart maken (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652546

    Dwars door de hoogste golven heen versnellen en to the max presteren. Dat is wat oceaanzeilers die aan de Volvo Ocean Race deelnemen doen. Onder loodzware omstandigheden en met een prestatielat die torenhoog ligt weten ze telkens weer het onmogelijke... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Professionele loopbaancoaching (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652829

    Loopbaancoaching is een jong vakgebied dat volop in beweging is. Maatschappelijke economische en technologische ontwikkelingen maken het werk complexer én belangrijker. In deze tijd van vele beroepskeuzemogelijkheden voor jongeren het wegvallen van lifetime-employment... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • De nieuwe regels van sales en service (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652720

    Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven.... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Wat willen we eigenlijk van managers? (e-book)

    E-boek  |  2014  |  ISBN 9789089652393

    Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te krijgen van wat we van managers willen moeten we niet nog dieper... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Topteams zijn toekomstmakers (e-book)

    E-boek  |  2014  |  ISBN 9789089652386

    We bevinden ons in een transitie naar een nieuwe wereld. Een wereld die steeds sneller draait en die om grote flexibiliteit en alertheid vraagt. Organisaties die zich niet verder ontwikkelen zijn direct in gevaar. Het is dus belangrijker dan ooit dat... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Wat zeggen die cijfers eigenlijk? (e-book)

    E-boek  |  2014  |  ISBN 9789089652409

    Als bestuurder toezichthouder adviseur of ondernemer wordt er van je verwacht dat je de financiële cijfers kunt lezen en begrijpen. Je hoeft natuurlijk niet op de stoel van de financieel directeur te gaan zitten maar het is wel van belang dat je over... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Acquireren is een werkwoord (e-book)

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652560

    Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert de invloed van technologie toeneemt en concurrentie en prijsdruk... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Financien voor zzp'ers en andere zelfstandige ondernemers (e-book)

    E-boek  |  2014  |  ISBN 9789089652591

    Zelfstandige ondernemers krijgen te maken met de boekhouding belastingen verzekeringen exploitatiebegrotingen en andere financiële zaken. Zaken waar de meeste zzp ers niet echt warm voor lopen. Ze richten zich liever op hun onderneming en laten de financiën... lees meer
    001499 € 14,99

    Details  
  • Verleid de klant (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089652027

    Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Energy boost voor jezelf, je team en je organisatie (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651846

    Wat doe je als de prestatielat steeds hoger wordt gelegd en de omstandigheden alsmaar zwaarder worden? Je geeft plankgas of je gaat juist op de rem staan. Beide reacties zijn begrijpelijk maar niet verstandig. Ze leiden namelijk tot fors energieverlies... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Coachen met een leeg hoofd (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089652003

    Als coach samen met je coachee bouwen aan bewustwording bewustzijn en verantwoordelijkheidsbesef met een resultaatgerichte aanpak die in directe relatie staat tot de werkcontext dat is de essentie van coachen. Een coach moet daarom een goede antenne hebben... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Stoppen met stapelen (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089652034

    Is jouw organisatie ook stapelgek?! Je hoort het overal om je heen: Ik ben nooit klaar Er komt alleen maar werk bij Het één is nog niet af of het volgende staat alweer voor de deur . Organisaties zitten overvol en toch lijkt dit als een gegeven te worden... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Advocaat van de duivel (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651952

    Slim zakendoen is meer dan eenvoudigweg de regels volgen. Want waarom zijn dan niet alle bedrijven even succesvol? De simpele waarheid is dat winnaars de regels met voeten treden waar anderen ze keurig volgen. Ze zijn bereid om zich tegendraads op te... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Innovatieblunders (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651792

    ... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Groeimodellen (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651778

    Groei staat altijd op de agenda. Sommige ondernemingen willen groeien omdat ze graag de uitdaging aangaan andere moeten groeien uit pure noodzaak. Maar hoe bereik je nog groei in een verzadigde markt tijdens een economische recessie? Traditionele keuzes... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Procesinterventies (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651679

    Steeds vaker verwachten bestuurders in het publieke domein voorstellen die samen met de buitenwereld zijn gecreëerd. Het belang van externe samenwerking en verankering neemt daarmee toe. Tegelijkertijd weten nog maar weinig organisaties het proces van... lees meer
    002199 € 21,99

    Details  
  • Jugaad innovatie (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651686

    De tijd van top-downstrategieën en dure R&D-projecten is voorbij. Jugaad is de nieuwe manier van innoveren het is de kunst van het herkennen van kansen in de lastigste omstandigheden en op een vindingrijke manier oplossingen bedenken met gebruikmaking... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Hoe je goed gevonden wordt (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651600

    ... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • De prestatiedoorbraak (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651617

    Met een voorwoord van Ben Verwaayen CEO Alcatel-Lucent en prestatiedoorbraakmanager Goed presteren is heerlijk. Zowel voor medewerkers voor werkgevers als voor hun klanten. Toch levert maar 20% van de Nederlanders de best mogelijke prestatie op het werk.... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Klant in de driver's seat (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651624

    Bedrijven en organisaties kunnen niet langer overleven zonder te innoveren. Maar nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en diensten omdat ze klanten te weinig toegevoegde waarde bieden. Weet u wel wat uw klanten precies willen? Klant... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Zakelijk bloggen (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651655

    Bij bedrijven spelen personal branding en marketing een essentiële rol. Maar hoe laat je de klant zien dat jij expert bent in je branche? Hoe trek je potentiële klanten naar je website? Een zakelijk blog is de oplossing om je online te profileren en te... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Herrie of harmonie (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651495

    Maak geen herrie laat uw team samenwerken in harmonie! Effectief samenwerken in een team heeft veel weg van muzikaal samenspel. In elk goed orkest zijn alle individuele musici met hun verschillende instrumenten zo op elkaar afgestemd dat ze door begrip... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Hoe bouw je een High Performance Organisatie? (e-book)

    E-boek  |  2013  |  ISBN 9789089651723

    Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde... lees meer
    002699 € 26,99

    Details  
  • Scherp onderhandelen zonder bot te zijn (e-book)

    E-boek  |  2012  |  ISBN 9789089651419

    Iedereen onderhandelt dagelijks met anderen jij ook. Je neemt voortdurend beslissingen thuis en op het werk waarbij jouw belangen en die van anderen in het geding zijn. Vaak vinden we het in die situaties lastig om scherp te blijven en duidelijk voor... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • De Ondernemende professional (e-book)

    E-boek  |  2012  |  ISBN 9789089651327

    De markt van professionele dienstverleners is in tien jaar tijd veranderd in een vragersmarkt. Tegelijkertijd zien we dat de arbeidsmarkt flexibiliseert dat meer en meer professionals voor zelfstandig ondernemerschap kiezen en dat de economische crisis... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Gek op gaten (e-book)

    E-boek  |  2012  |  ISBN 9789089651310

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun pijn wegnemen. Om... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Geef nooit korting! (e-book)

    E-boek  |  2012  |  ISBN 9789089651303

    Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • De nieuwe regels van social media 3e herziene editie (e-book)

    E-boek  |  2012  |  ISBN 9789089651273

    Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Wat is nu eigenlijk het probleem? (e-book)

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089651143

    Als consultant wilt u maar één ding: dat een klant het door u uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbouwing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is... lees meer
    001299 € 12,99

    Details  
  • Social media marketing voor zzp'ers (e-book)

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089651136

    Veel zzp ers hikken aan tegen koude acquisitie en verkoopgesprekken. Ze gebruiken social media vooral om gezellig met anderen te praten en af en toe informatie te delen. Maar nieuwe klanten krijgen ze er niet mee. Dit boek laat zien hoe je de mogelijkheden... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Interactief presenteren: een persoonlijke masterclass (e-book)

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089651129

    Het succes van een presentatie valt of staat met de overtuigingskracht van de spreker. Maar hoe zorg je ervoor dat je publiek geboeid raakt én blijft? Christa Althof en Rosita Setz geven in dit boek meer dan honderd eigentijdse adviezen. Snel en overzichtelijk... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • 75 Checklisten voor de nieuwe manager (e-book)

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089650979

    Als manager heb je een breed palet aan taken en verantwoordelijkheden variërend van het coachen en motiveren van je medewerkers tot het geven van presentaties en het maken van financiële rapportages. In 75 Checklisten voor de nieuwe manager passeren de... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Verleiden op internet (e-book)

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089650924

    Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • We hebben er zin in!

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089650993

    We hebben er zin in! Zo dus: - Aandacht in plaats van automatismen - Positieve verbinding in plaats van negativisme - Ambitie in plaats van aanpassing - Gedrevenheid in plaats van passiviteit Zin is een gigantische maar dikwijls onderschatte energiebron.... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Werken met andere culturen (e-book)

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089650962

    Als je samenwerkt met mensen uit andere culturen word je nogal eens verrast. De Japanner zegt niet eerlijk waar het op staat. In India zegt men het één maar doet men het ander. En je Italiaanse zakenrelatie heeft tijd voor alles behalve voor zaken. Cultuurverschillen... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Nieuw Europees Organiseren (e-book)

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089650931

    De afgelopen jaren publiceerden Jaap Jan Brouwer en Jaap Peters regelmatig over de tegenstellingen tussen de Anglo-Amerikaanse en Europese wijze van organiseren. In dit boek hebben zij hun krachten gebundeld en staat de vraag hoe Europese organisaties... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • 175 Lifehackingtips 3e uitgebreide en herziene druk (e-book)

    E-boek  |  2011  |  ISBN 9789089650894

    Lifehacking? Is dat inbreken in computers? Nee hacken betekent het modelleren van je informatiegedrag naar eigen behoefte of dat nu gaat om e-mail je telefoongedrag of het organiseren van je leven. Zodat het leuker en beter wordt! Lifehacking is daarmee... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Waarom doen we dit eigenlijk? (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650948

    Problemen tijdens de uitvoering van projecten ontstaan vaak al voordat deze projecten beginnen. Te hoge verwachtingen ontstaan door overschatting van de opbrengsten en onderschatting van de risico s. Ook kunnen onnodige discussies over details ontstaan... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Procesregie (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650887

    Complexe vraagstukken zijn binnen organisaties aan de orde van de dag. Om ze tot een goed einde te kunnen brengen moet vooraf worden nagedacht over de beste aanpak. Dat klinkt heel logisch maar in veel gevallen gaat het daar al mis. Vaak wordt namelijk... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • De nieuwe regels van social media (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650900

    Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • De kick van feedback (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650870

    Iedereen die samenwerkt met andere mensen heeft met feedback te maken. Het geven en ontvangen van feedback is niet altijd even makkelijk en kan ook heel spannend zijn. Maar als het goed gaat kan feedback je een kick geven. Je merkt dan dat je zelf de... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • De STAR-methode (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650597

    Medewerkers onthullen met hun gedrag veel van wie ze zijn wat ze kunnen en hoe ze werken. Gedrag is naast resultaten dan ook een belangrijke factor in hun functioneren. Maar resultaat is meetbaar en daarom vaak helder iets wat voor gedrag veel minder... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • 50 werkvormen voor creatieve sessies (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650610

    Creatief denken kun je zien als een ontdekkingsreis. Soms laat je het logisch denken even voor wat het is en zoek je je grenzen op wil je zoveel mogelijk out of the box denken en laat je je verbeelding spreken. In andere gevallen heb je juist je logische... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Maak van je bedrijf een toporganisatie! (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650559

    ... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Doen wat werkt (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650573

    Doen wat werkt gaat over oplossingsgericht werken een doelgerichte en respectvolle aanpak om veranderingen te bewerkstelligen. Het is een stimulerende manier om verandering in (werk)situaties succesvol tot stand te brengen. Kernpunt daarbij is dat de... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Echt leiderschap (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650580

    Leidinggevenden op alle niveaus beleven spannende tijden. De eisen zijn hoog soms tegenstrijdig en lijken bovendien steeds te veranderen met de tijdgeest. Gaat het om coachen en bezielen van medewerkers of om het bereiken van harde resultaten? Moet de... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Waarom begrijp je me niet? (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650603

    Gesprekken lopen niet altijd zoals we hadden verwacht. Je gesprekspartner reageert ineens heel emotioneel lijkt helemaal niet geïnteresseerd in je verhaal blijft maar om de hete brij heen draaien of komt met oplossingen terwijl jij alleen wilde overleggen.... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Tien rituelen van slecht management (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650566

    Zonder goede managers is het onmogelijk om een excellente organisatie te creëren. Maar wat onderscheidt de goede manager nu precies van de slechte? Dit boek beschrijft de tien rituelen die slechte managers gebruiken om te overleven in het huidige tijdsgewricht... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • De 9+ organisatie (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650863

    Genomineerd voor het managementboek van het jaar 2011 In all the most relevant aspects this book gets a 9 B.Joseph Pine II co-author De Beleveniseconomie Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Businessmodellen (e-book)

    E-boek  |  2010  |  ISBN 9789089650856

    Het zijn turbulente tijden. Grote organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. Kleinere organisaties vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op de veranderingen... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Wat hebben ze nu weer bedacht (e-book)

    E-boek  |  2009  |  ISBN 9789089651334

    Kent u het gevoel dat medewerkers geen zin hebben in weer een verandering? Ziet u regelmatig de energie uit zulke trajecten weglekken? Loopt u tegen weerstand aan kent u uit eigen ervaring het frustrerende gevoel dat mensen al afhaken voor het veranderproces... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • Hondenbrokken (e-book)

    E-boek  |  2009  |  ISBN 9789089650702

    Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim de eigenaar van een dierenspeciaalzaak gaat in deze managementroman... lees meer
    001699 € 16,99

    Details  
  • De Management Toolbox (e-book)

    E-boek  |  2008  |  ISBN 9789089650801

    De Management Toolbox is een praktisch boek over vaardigheden die elke manager dagelijks nodig heeft. U krijgt in korte tijd de essentiële kernvaardigheden snel onder de knie of u frist uw geheugen weer op. De volgende onderwerpen komen aan bod: - Coaching... lees meer
    002399 € 23,99

    Details