Nieuwe managementboeken

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • In de hand van de klant

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654366

    Consumenten zijn verslaafd aan hun smartphones en spenderen het grootste deel van hun online tijd aan apps. Doordat elke zichzelf respecterende organisatie daarop in wil spelen groeide de markt voor apps het afgelopen decennium explosief. Met miljoenen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Retail. De digitale hysterie voorbij.

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789492873002

    De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Langs de afgrond

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654052

    Ralph van Dam heeft meermalen een bedrijf opgericht en ook weer van de hand gedaan al dan niet vrijwillig. Hij werkte met vrienden met familie met interne en met externe investeerders. In elk bedrijf heeft hij successen gekend en mooie vruchten geplukt.... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Spiekboekje voor managers

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654151

    Als manager wordt je geacht altijd de meest recente managementmodellen paraat te hebben. Toch wil je soms even kunnen spieken. Hoe zat het ook al weer? Vlak voor een lastige mt-vergadering bijvoorbeeld. Of bij aanvang van een innovatiesessie over de koers... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Big data ontrafeld

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654236

    Big data make big difference De term big data wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Handboek Internetresearch & datajournalistiek (6e editie)

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789463560535  |   Handboek

    Hoe kom ik erachter waar een foto op internet is gemaakt? Waar bevindt zich de drugshandel op het dark web het onzichtbare deel van internet? En is er een makkelijke manier om mijn journalistieke onderzoek naar armoede te visualiseren? Op deze en vele... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • De winstadviseur

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654090

    De financiële sector ondergaat grote veranderingen. Cloud software robotic accounting en andere ontwikkelingen nemen boekhouders accountants en fiscalisten steeds meer werk uit handen. Wil je als financieel professional in de nabije toekomst relevant... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Werken met profielen en persona's

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653970

    Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat? Profielen en persona s zijn... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Risicovreugde

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653994

    Digitale technologische en sociale ontwikkelingen ontgrenzen het speelveld van organisaties. Terwijl veranderingen over elkaar heen buitelen liggen échte revoluties nog in het verschiet. De mogelijkheden zijn eindeloos voor wie ze ziet en ernaar handelt.... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Managers The Day After Tomorrow

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789082542288

    Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen je volledig richten op de behoeften van de klant focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Hoe word je een geloofwaardig leider?

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654038

    De wereld om ons heen is volop in beweging; eenvoudige lijnorganisaties en leidinggeven alleen op basis van macht zijn passé. Dat vraagt andere kwaliteiten van jou als leidinggevende. Over een van de belangrijkste kwaliteiten van goed leiderschap lees... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Klantgericht leiderschap

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653932

    Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653840

    Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Denken in organisaties

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654014

    Veel economische wetten die lange tijd de basis vormden van het denken in organisaties werken niet meer. Het dogmatische geloof in marktwerking vraag en aanbod winstdenken en een amorele groei om de groei zorgt ervoor dat bedrijven krakend tot stilstand... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Financiën voor zzp'ers en andere zelfstandige ondernemers (6e herziene druk)

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654076

    Zelfstandige ondernemers krijgen te maken met de boekhouding belastingen verzekeringen exploitatiebegrotingen en andere financiële zaken. Zaken waar de meeste zzp ers niet echt warm voor lopen. Ze richten zich liever op hun onderneming en laten de financiën... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Digital transformation (3e druk)

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789082542295

    Is jouw bedrijf klaar voor de digitale wereld? Een boek over digitale transformatie en hoe ermee om te gaan Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Content!

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653888

    Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten via websites blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties doen maar wat als het hierop... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • The future of shopping

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542271

    Managementboek van het Jaar 2018 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Traditionele retail is dood.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • FreeCapacity

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653789

    Om sneller met je organisatie te groeien moet je eerst snoeien. Zou jij het accepteren als 20 procent van het geld van je organisatie werd verspild? Natuurlijk niet. De meeste organisaties managen hun financiën strak. Maar naast geld is er nog een schaars... lees meer
    001999 € 24,99 € 19,99 (actieprijs t/m 31-10-2018)

    Details  
  • Agile with a smile

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653956

    Agile is hot. In korte tijd heeft de methode stad en land veroverd. Het wordt allang niet meer alleen gebruikt bij IT-projecten maar ook bij procesverbetering de versnelling van innovatie de ontwikkeling van nieuwe producten en tal van andere projecten.... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Gelukkig veranderen

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653802

    Veranderen als organisatie ontkom je er niet aan als je wilt overleven in deze dynamische tijd. Maar wat maakt nu dat een verandering slaagt of mislukt? De ruime ervaring van Pieter Frijns met veranderprocessen bij de overheid leverde hem een belangrijk... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Groot denken

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653826

    Succesvol zijn betekent mogelijkheden zien en kansen benutten. Ook in een markt die grillig en paradoxaal is. Toch blijkt dit vaak lastig. Niet omdat het ons ontbreekt aan kennis en ervaring maar omdat we verleerd zijn om buiten de kaders te denken. Om... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Groot Innovatie Modellenboek (uitgebreide paperbackeditie)

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653864

    In een markt die volop in beweging is is innovatie op alle fronten geboden: producten en diensten organisatie en processen talenten van medewerkers samenwerking in de keten nieuw leiderschap en co-creatie. In de veelheid aan literatuur over innovatie... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Customers the day after tomorrow

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542240

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven dan moeten... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Het bevrijdingsspel

    Spel  |  2017  |  ISBN 9789089653925

    Je coachee heeft een plan wil een droom waarmaken. En toch houdt iets hem tegen. Vaak zijn dat belemmerende overtuigingen als Ik moet alles onder controle houden of Ik ben niet goed genoeg zoals ik ben. Ze kunnen iedere geestkracht in één klap tenietdoen.... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Accountable leiderschap

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653901

    Kansen en bedreigingen denderen op onze organisaties af en veroorzaken (verander)stress. Overmatige en langdurige stress kan ontaarden in (on)bewust slachtoffergedrag. Niet de verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag belemmert de noodzakelijke... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • The day after tomorrow

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542257

    Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van vandaag . In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken met pioniers die erin slaagden zich aan die veranderingen aan te passen en in hun innovatie voorbij vandaag en... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • TopTrends voor ondernemers

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653635

    De wereld verandert. Maar wat gaat de toekomst brengen en hoe bepaalt dat je business? Wat verwachten klanten van je nu ze 24/7 online zijn? Hoe kun je profiteren van duurzame vernieuwing? Hoe gebruik je de kracht van online platformen om je klanten te... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Denk als een startup

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653710

    De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper onder invloed van voortschrijdende digitalisering complexer klantgedrag nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Aan de slag met Internet of Things

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653765

    Je hoort steeds vaker dat Internet of Things (IoT) ons leven in de toekomst gaat bepalen. IoT draait om alledaagse voorwerpen die via het internet verbonden zijn met netwerken en daardoor gegevens kunnen uitwisselen. Niet alleen mensen zijn online maar... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Je iPad als mobiel kantoor (4e herziene editie)

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653673

    Weet je waarom efficiënter werken vaak niet lukt? Omdat we twee cruciale stappen overslaan: stoppen met papier en slim gebruikmaken van technologie. Daarvoor heb je een device nodig: de iPad. Want met een iPad werk je stukken efficiënter hoef je minder... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • De wet van de paracetamol

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653697

    De levensduur van producten diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Kan het vliegen?

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653550

    Je hebt een waanzinnig idee voor het ontwikkelen van een onderscheidend product of dienst. Een idee dat zo mooi is dat je er s nachts van wakker ligt en eigenlijk niet kunt wachten om het te realiseren. Maar hoe zorg je dat je businessidee van de grond... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Profit First

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653598

    Hoe zou het zijn als winst niet langer een restje is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veiligstelt? Zodat je meer winst maakt meer overhoudt meer kunt investeren... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Customer Journey Optimalisatie

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653659

    Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De Online Marketingmachine (e-book)

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653628

    Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto s en leuke teksten en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ...... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • De Online Marketingmachine

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653611

    Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto s en leuke teksten en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ...... lees meer
    001850 € 22,50 € 18,50 (actieprijs t/m 31-10-2018)

    Details  
  • Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653734

    Wat doet u als de prestatielat fors hoger wordt gelegd en de omstandigheden alsmaar zwaarder worden? U geeft plankgas of u gaat juist op de rem staan. Beide reacties zijn begrijpelijk maar niet verstandig. Ze leiden namelijk tot fors energieverlies en... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Eén fan per dag

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653291

    Met gewoon tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen zijn trouw en minder prijsgevoelig denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken moet je hun verwachtingen... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Politieke intelligentie

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089652850

    Wat bepaalt of je succesvol bent in je werk? Voor 40% zijn dat je inhoudelijke kwaliteiten. Maar daarmee kom je er niet. Want hoe deskundig je ook bent: 60% van je succes hangt af van je persoonlijke strategie. Hoe ga je om met machtsverschillen? Hoe... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De marketingorganisatie van de toekomst

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653468

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Hoe richt je een zwerm?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653314

    Je bent bestuurder manager directeur of misschien wel beleidsambtenaar en je krijgt steeds meer te maken met vraagstukken die zo complex zijn dat ze niet meer door jou alleen of je organisatie zijn op te lossen. Denk bijvoorbeeld aan het klimaat- en energievraagstuk... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De feel good-factor

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653420

    In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Laat je iPad voor je werken

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653482

    Wil je je iPad slimmer gebruiken zodat je tijd bespaart in vergaderingen gesprekken en projecten? Dan is dit compacte boekje zeker iets voor jou! Peter van Loevezijn zet de belangrijkste zakelijke iPadactiviteiten op een rijtje. Hij laat zien hoe je:... lees meer
    000999 € 9,99

    Details  
  • Gamification als motor van verandering

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653529

    Spelenderwijs leren veranderen. Organisaties vinden het lastig om continue verbetering systematisch in te bedden in hun businessmodel. Kernpunt van succesvol veranderen is medewerkers actief en op een leuke manier te betrekken én in beweging te brengen.... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Wat is nu eigenlijk het probleem?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653505

    Als adviseur wil je maar één ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbouwing zien klanten niet in waarom een... lees meer
    001750 € 17,50

    Details  
  • Move before you're ready

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653246

    Waarom komen zoveel goedbedoelde veranderinitiatieven niet van de grond?Organisaties doen er vaak alles aan om de gewenste verbeteringen op gang te brengen. Er worden analyses gemaakt veranderplannen geschreven en projectgroepen aangesteld en toch komen... lees meer
    001850 € 22,50 € 18,50 (actieprijs t/m 31-10-2018)

    Details  
  • Engage!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653406

    Dat organisatieverandering een doelgericht en georganiseerd proces is is een ouderwetse gedachte. Want als uitdagingen roepen om diepe veranderingen binnen je bedrijf kun je vaak niet meer terugvallen op vaststaande plannen en voornemens. De nadruk komt... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Verslaafd aan organiseren

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653444

    Tenenkrommende strategiedagen complexe verantwoordingsdocumenten nutteloze vergaderingen. Organisaties zijn verslaafd. Niet aan drank of drugs maar aan zinloze routines. Het bijbehorende gedrag leidt tot niets en kost ons veel energie. We kunnen er zelfs... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Klantsignaalmanagement

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653376

    Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten van tevredenheidsonderzoeken e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd en vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Procesregie

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653543

    Complexe vraagstukken zijn binnen organisaties aan de orde van de dag. Om ze tot een goed einde te kunnen brengen moet vooraf worden nagedacht over de beste aanpak. Dat klinkt heel logisch maar in veel gevallen gaat het daar al mis. Vaak wordt namelijk... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Maak ze gek!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653345

    Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Het geheim van € 100.000 per jaar

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089652904

    Keihard werken weinig poen: dat is de bittere werkelijkheid voor veel zzp ers. Tobben met acquisitie veel te lage tarieven rekenen en al snel aan je uurtje-factuurtje -verdienplafond zitten doordat je simpelweg geen tijd meer overhebt: onderneemster Laura... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Hoe agile is jouw strategie?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653352

    Hoe groot is de kans dat jouw organisatie over tien jaar nog bestaat? Het antwoord op die vraag hangt voor een groot deel af van je strategische wendbaarheid de snelheid waarmee je inspeelt op voortdurend veranderende omstandigheden. Think big start small... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De talentafdeling

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653161

    Als leidinggevende sta je voortdurend onder druk. Aan de ene kant heb je te maken met je baas die resultaten wil zien aan de andere kant met je teamleden die zich willen ontplooien. Hoe lever je toegevoegde waarde voor beide partijen? Een vraag waar veel... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653413

    Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • De dag na de brainstorm

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653147

    Soms heb je een idee dat je bij de strot grijpt. Een idee waarvan je zeker weet dat het je carrière je bedrijf je leven... nee de mensheid voorgoed gaat veranderen. Je kunt nergens anders aan denken tot de waan van de dag alle euforie wegspoelt. Iets... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Waarom begrijp je me niet?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089650283

    Gesprekken lopen niet altijd zoals we hadden verwacht. Je gesprekspartner reageert ineens heel emotioneel lijkt helemaal niet geïnteresseerd in je verhaal blijft maar om de hete brij heen draaien of komt met oplossingen terwijl jij alleen wilde overleggen.... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Digital transformation

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789082033793

    Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een bijkomstigheid. Het digitale verandert nu de essentie van een organisatie. Om bij te blijven moeten bedrijven dit integreren in hun bedrijfsstrategie. Uitstel... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Het innovatiedoolhof

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653123

    Het Innovatiedoolhof is uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2017 Innovatie simpel gemaakt Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Agile Managen

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653185

    Een omgeving die steeds sneller en diepgaander verandert. Een markt die dynamisch complex en onvoorspelbaar is geworden. Het is iets waar iedere organisatie mee te maken heeft. Wie in de toekomst wil blijven bestaan moet zich vliegensvlug kunnen aanpassen.... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Geld in overvloed

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653260

    Geld lenen levert geld op Hoe kom je als ondernemer aan financiering? Banken zijn terughoudend: zij hebben de geldkraan voor een deel dichtgedraaid. En toch is er in Nederland geld in overvloed. Want dankzij de kredietcrisis zijn er allerlei nieuwe financieringsvormen... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Moed

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653208

    Leiderschap vergt moed. Moed om de harde realiteit onder ogen te zien ergens voor te staan de confrontatie aan te gaan en lastige keuzes te maken. Om op kritieke momenten te doen wat nodig is ook als dat gepaard gaat met angst of pijn. Moedige leiders... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Maak van je bedrijf een toporganisatie!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653321

    Hoe zou het zijn als al uw mensen werken aan het bereiken van de organisatiedoelstellingen? Als alle activiteiten waarde toevoegen? Als iedereen in de organisatie flexibel is en vlot reageert op problemen en ontwikkelingen? Als de strategie van uw organisatie... lees meer
    002995 € 29,95

    Details  
  • Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653284

    Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk... lees meer
    002500 € 25,00

    Details  
  • De superpromoter (2e herziene editie)

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653031

    Superpromoter is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Ik maak het verschil

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089651563

    Markten veranderen in snel tempo. Hogere eisen van klanten meer concurrentie nieuwe businessmodellen en digitalisering bepalen het toekomstbeeld van veel organisaties. Daarmee wijzigt ook het speelveld voor jou als professional. Goed zijn in je vak is... lees meer
    002495 € 24,95

    Details  
  • Webcare in de praktijk

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653079

    Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken en iedereen kijkt mee. Als communicatie- marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Het MerkMenu

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653017

    Elke organisatie weet dat zichtbaarheid cruciaal is. Maar hoe laat je de wereld zien wat jouw bedrijf of instelling uniek maakt? En hoe zorg je ervoor dat je een consistent beeld uitstraalt? Met Het MerkMenu zet je in elf stappen je organisatie onderscheidend... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • De prestatiedoorbraak (2e herziene editie)

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653055

    Goed presteren is heerlijk zowel voor medewerkers voor klanten als voor hun werkgevers. Toch levert maar 20% van de Nederlanders de best mogelijke prestatie op het werk. Dat kan anders! De sleutel naar een prestatiedoorbraak ligt bij jou: de leidinggevende.... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De GroeiSpiraal

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652867

    Slechts 20% van alle bedrijven is in staat vijf jaar achter elkaar winstgevend te groeien. Dat kan veel beter! Moeten we wel (verder) willen groeien? In welke richting kunnen we het best groeien? Hoe gaan we dat realiseren? En hoe leiden we de veranderingen... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Zo vernieuw je je businessmodel

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652966

    Hoe blijf je als organisatie ook in de toekomst relevant? In rap tempo worden sectoren op hun kop gezet door nieuwkomers met verfrissende businessmodellen die vaak slim gebruikmaken van technologische ontwikkelingen. Uber Airbnb en HelloFresh zijn al... lees meer
    002499 € 29,99 € 24,99 (actieprijs t/m 31-10-2018)

    Details  
  • Personal branding voor zzp-ers

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652942

    Wat wordt mijn volgende project of opdracht? Als zzp er houdt die vraag je voortdurend bezig. Je weet dat elke klus tijdelijk is en dat je opdrachtgevers steeds weer opnieuw moet zien te overtuigen van wie je bent en wat je doet. Maar hoe pak je dat slim... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Het leiderschapsboek voor vrouwen

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652928

    Wat kun je er zélf aan doen om in je werk hogerop te komen? En hoe vervul je met succes een leiderschapsrol binnen je organisatie? Daarover gaat Het Leiderschapsboek voor Vrouwen. In dit boek introduceert Marja Wagenaar de 50/50-methode een nieuw en krachtig... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Met tevreden klanten schiet je weinig op (audio-cd)

    Cd-rom  |  2015  |  ISBN 9789089652980

    Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met gewoon tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst... lees meer
    001295 € 12,95

    Details  
  • Ondernemend adviseren (e-book)

    E-boek  |  2015  |  ISBN 9789089652232

    Een volwaardige gesprekspartner zijn voor klanten en daarmee het verschil maken: iets wat iedere professional wil. Toch zijn ondernemers vaak niet onder de indruk van de professionals die op hun pad komen. Ze zijn technisch wellicht goed maar in het contact... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Human2human: de nieuwe klantrelatie

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652775

    Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers of het nu gaat om kantoorartikelen (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld... lees meer
    001995 € 19,95

    Details  
  • Professionele loopbaancoaching

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652812

    Loopbaancoaching is een jong vakgebied dat volop in beweging is. Maatschappelijke economische en technologische ontwikkelingen maken het werk complexer én belangrijker. In deze tijd van vele beroepskeuzemogelijkheden voor jongeren het wegvallen van lifetime-employment... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652621

    MerkWaardige bedrijven weten precies wat hun bewezen toegevoegde waarde is. Voor hen geen zesjescultuur. Ze doen er alles aan om inspirerend en waardevol te zijn voor hun klanten. Daarbij maken ze optimaal gebruik van talent energie en financiële middelen.... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Opdrachten binnenhalen met de GunfactorVerhoger

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652737

    Veel ondernemers zullen dit herkennen. Producten en diensten gaan steeds meer op elkaar lijken. Je kunt proberen je inhoudelijk te onderscheiden of in prijs maar dat doen anderen ook. Als je slechts een van de velen bent is de kans dat klanten voor jou... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Hooked

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652706

    We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën maar ze zijn nu al niet meer... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De nieuwe regels van sales en service

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652652

    Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • CEX Sells

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652508

    Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit maar slagen er uiteindelijk... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Pitch!

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652423

    Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk achter je te laten. Zelfs als je weinig tijd of ruimte krijgt... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Acquireren is een werkwoord

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652539

    Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert de invloed van technologie toeneemt en concurrentie en prijsdruk... lees meer
    001995 € 19,95

    Details  
  • De Innovatie Expeditie

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652454

    De Innovatie Expeditie is een inspirerende visuele reisgids naar nieuwe producten en diensten De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Ondernemers die niet meebewegen worden moeiteloos ingehaald... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • When digital becomes human

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033762

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een human touch veroveren het hart van hun klant. Steven van Belleghem: De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Meer omzet met je webshop

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652294

    Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Startersgids voor ZZP'ers

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652522

    Als startende zzp er komt er heel wat op je af. Cruciaal is dat je precies weet welke stappen je moet zetten en in welke volgorde. Zodat je goed beslagen ten ijs komt en de kans op succes aanzienlijk vergroot. Dit boek helpt je om op het juiste moment... lees meer
    001499 € 14,99

    Details  
  • Wat willen we eigenlijk van managers?

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652270

    Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te krijgen van wat we van managers willen moeten we niet nog dieper... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Vaart maken

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652485

    Dwars door de hoogste golven heen versnellen en to the max presteren. Dat is wat oceaanzeilers die aan de Volvo Ocean Race deelnemen doen. Onder loodzware omstandigheden en met een prestatielat die torenhoog ligt weten ze telkens weer het onmogelijke... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Topteams zijn toekomstmakers

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652317

    We bevinden ons in een transitie naar een nieuwe wereld. Een wereld die steeds sneller draait en die om grote flexibiliteit en alertheid vraagt. Organisaties die zich niet verder ontwikkelen zijn direct in gevaar. Het is dus belangrijker dan ooit dat... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Mijn baas kiest voor mijn talent

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033717

    Hoe haal je het beste uit mensen? Hoe verbind je resultaten met talent? Hoe houd je de batterijen vol? In Mijn baas kiest voor mijn talent gaan Luk Dewulf en Peter Beschuyt in op deze en andere vragen. Ze reiken je handvatten aan om met talent in je organisatie... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Wat zeggen die cijfers eigenlijk?

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652263

    Als bestuurder toezichthouder adviseur of ondernemer wordt er van je verwacht dat je de financiële cijfers kunt lezen en begrijpen. Je hoeft natuurlijk niet op de stoel van de financieel directeur te gaan zitten maar het is wel van belang dat je over... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • B2B contentmarketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652287

    De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Thinking in new boxes

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033731

    Wanneer je je organisatie wilt laten groeien is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds snellere verandering is het zaak om voortdurend een stap voor te blijven. Out of the box denken is niet genoeg. Je zult in... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Klanthelden in de 9+ organisatie

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652256

    Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo n organisatie is een Klantheld ! Klanthelden zijn 9 ervaringen serviceprocessen medewerkers teams of zelfs complete organisaties... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Ondernemend adviseren

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089651167

    Een volwaardige gesprekspartner zijn voor klanten en daarmee het verschil maken: iets wat iedere professional wil. Toch zijn ondernemers vaak niet onder de indruk van de professionals die op hun pad komen. Ze zijn technisch wellicht goed maar in het contact... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • Marketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033724

    Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In Marketing. De nieuwe principes zet Steven Van... lees meer
    004999 € 49,99

    Details  
  • De wet van Snuf

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089651976

    Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft krijg je terug. Een krachtig principe dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn thuis en... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Vandaag doen wat morgen nodig is

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652065

    Hoe leren we om organisatieverandering te associëren met vrolijke begrippen als avontuurlijk plezierig en inspirerend? Dit boek pleit voor het rigoureus opschudden van verouderd denken over organiseren en leidinggeven. Verontrustend voor de zich veilig... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Leidinggeven doe je zo

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651716

    Als leidinggevende kom je dagelijks voor allerlei dilemma s te staan. Hoe motiveer je bijvoorbeeld die ene medewerker? Hoe zorg je ervoor dat je team goed functioneert? Hoe breng je slecht nieuws? En hoe oefen je invloed uit? Vragen waar niet zomaar een... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Brainbound Marketing

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651877

    Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers en salesprofessionals in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing en sales niet langer werken. Klanten zijn kritischer dan voorheen en laten... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Het no-nonsenseboek over merken bouwen

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651853

    Merkgerichte organisaties zijn financieel succesvoller. Ze slagen er beter in om op te vallen. Ze zijn bekender populairder hebben betere marges en loyalere klanten. Ze weten betere medewerkers en partners aan zich te binden. Een sterk merk geeft dus... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Stoppen met stapelen

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651693

    Is jouw organisatie ook stapelgek?! Je hoort het overal om je heen: Ik ben nooit klaar Er komt alleen maar werk bij Het één is nog niet af of het volgende staat alweer voor de deur . Organisaties zitten overvol en toch lijkt dit als een gegeven te worden... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Klantgestuurde businessmodellen

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651488

    Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De bank de baas

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651785

    Hoe werken banken en hoe zitten hun producten in elkaar? Welke informatie is nodig om een bank te kunnen overtuigen van je kredietaanvraag? Hoe lees je een bankofferte en hoe onderhoud je een goede bankrelatie? Belangrijke vragen waar je als ondernemer... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Toolkit procesregie

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651587

    Als u sturing geeft aan processen moet u weten hoe u een proces op een professionele manier start en hoe u tussentijds kunt interveniëren als er problemen dreigen te ontstaan. Maar dat alleen is niet voldoende. U moet ook in staat zijn om snel tot harde... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Verleid de klant

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651471

    Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • De Conversation Manager

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789081516389

    De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De organisatie draait door

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651440

    Kijkcijferkanonnen als Keuringsdienst van Waarde Wie is de Mol? 24 uur met Boer zoekt Vrouw en De Wereld Draait Door zijn niet zomaar succesvol. Ze beschikken stuk voor stuk over een vernieuwend en uitdagend format waarmee ze het bewustzijn van het publiek... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Jugaad Innovatie

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651532

    De tijd van top-downstrategieën en dure R&D-projecten is voorbij. Jugaad is de nieuwe manier van innoveren het is de kunst van het herkennen van kansen in de lastigste omstandigheden en op een vindingrijke manier oplossingen bedenken met gebruikmaking... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De coach als regisseur

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651396

    Zegt een beeld al meer dan duizend woorden een filmfragment vertelt meer dan honderd pagina s. Steeds meer coaches ontdekken dan ook de kracht van filmfragmenten in coachingstrajecten voor leiderschapsontwikkeling persoonlijke ontwikkeling en teambuilding.... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Procesinterventies

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651402

    Steeds vaker verwachten bestuurders in het publieke domein voorstellen die samen met de buitenwereld zijn gecreëerd. Het belang van externe samenwerking en verankering neemt daarmee toe. Tegelijkertijd weten nog maar weinig organisaties het proces van... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De STAR-methode

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651457

    Medewerkers onthullen met hun gedrag veel van wie ze zijn wat ze kunnen en hoe ze werken. Gedrag is naast resultaten dan ook een belangrijke factor in hun functioneren. Maar resultaat is meetbaar en daarom vaak helder iets wat voor gedrag veel minder... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Ik ben een aanrader

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789081516365

    Wie vraagt u om raad als u op zoek bent naar een lekkere wijn nieuwe loopschoenen een nieuwe tv nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie vrienden collega s? Wie zijn... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Herrie of harmonie?

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651372

    Maak geen herrie laat uw team samenwerken in harmonie! Effectief samenwerken in een team heeft veel weg van muzikaal samenspel. In elk goed orkest zijn alle individuele musici met hun verschillende instrumenten zo op elkaar afgestemd dat ze door begrip... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De ondernemende professional

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089650474

    De markt van professionele dienstverleners is in tien jaar tijd veranderd in een vragersmarkt. Tegelijkertijd zien we dat de arbeidsmarkt flexibiliseert dat meer en meer professionals voor zelfstandig ondernemerschap kiezen en dat de economische crisis... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Geef gas bij oranje!

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651174

    Natuurlijk moet u in het verkeer gewoon stoppen als het licht oranje is. Maar in uw organisatie moet u zo nu en dan juist gas durven te geven. Ook al is dat tegen de regels. Komt die verandering maar niet op gang zit dat ene traject volkomen vast of moeten... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • 52 patroondoorbrekende denktechnieken voor managers

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651204

    Als manager hebt u veel vergaderingen: teammeetings afdelingsoverleggen stuur- en projectgroepen management- en directiemeetings. Tijdens die vergaderingen moeten in korte tijd veel beslissingen genomen worden of wordt een gezamenlijke visie of beleid... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Gek op gaten

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651150

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun pijn wegnemen. Om... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • De Conversation Company

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789081516334

    Enkele jaren geleden bestond Twitter niet had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De nieuwe regels van social media 3e druk

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651082

    Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Groot Coachingsmodellenboek

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650832

    Wie coachingstrajecten begeleidt krijgt met zeer uiteenlopende vraagstukken te maken. Belangrijk is dat je als coach snel doorziet wat in een specifieke situatie de beste weg is. Je moet dus niet alleen goed op de hoogte zijn van de verschillende methodieken... lees meer
    004999 € 49,99

    Details  
  • Interactief presenteren: een persoonlijke masterclass

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650986

    Het succes van een presentatie valt of staat met de overtuigingskracht van de spreker. Maar hoe zorg je ervoor dat je publiek geboeid raakt én blijft? Christa Althof en Rosita Setz geven in dit boek meer dan honderd eigentijdse adviezen. Snel en overzichtelijk... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Verleiden op internet

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650726

    Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien... lees meer
    002199 € 21,99

    Details  
  • We hebben er zin in!

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650658

    We hebben er zin in! Zo dus: - Aandacht in plaats van automatismen - Positieve verbinding in plaats van negativisme - Ambitie in plaats van aanpassing - Gedrevenheid in plaats van passiviteit Zin is een gigantische maar dikwijls onderschatte energiebron.... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Het zwarte boekje voor managers

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650771

    Het zwarte boekje voor managers Met Het zwarte boekje voor managers heb je het meest complete (zak)boekje voor resultaatgericht werken in handen. Het bevat 94 managementmodellen die compact en overzichtelijk zijn omschreven en waarmee je direct aan de... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Nieuw Europees Organiseren

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650245

    De afgelopen jaren publiceerden Jaap Jan Brouwer en Jaap Peters regelmatig over de tegenstellingen tussen de Anglo-Amerikaanse en Europese wijze van organiseren. In dit boek hebben zij hun krachten gebundeld en staat de vraag hoe Europese organisaties... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Geef nooit korting!

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650719

    Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • De kick van feedback

    Boek  |  2010  |  ISBN 9789089650368

    Iedereen die samenwerkt met andere mensen heeft met feedback te maken. Het geven en ontvangen van feedback is niet altijd even makkelijk en kan ook heel spannend zijn. Maar als het goed gaat kan feedback je een kick geven. Je merkt dan dat je zelf de... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • De 9+ organisatie

    Boek  |  2010  |  ISBN 9789089650405

    Genomineerd voor het managementboek van het jaar 2011 In all the most relevant aspects this book gets a 9 B.Joseph Pine II co-author De Beleveniseconomie Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Werkvormen voor managers

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650320

    Kun je kosten besparen op de ontwikkeling van medewerkers en tegelijkertijd de kwaliteit van veranderprocessen verhogen? In de meeste organisaties is het noodzakelijk om voortdurend te veranderen. Managers en hun medewerkers zullen steeds meer gezamenlijk... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Wat hebben ze nu weer bedacht?!

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089651426

    Kent u het gevoel dat medewerkers geen zin hebben in weer een verandering? Ziet u regelmatig de energie uit zulke trajecten weglekken? Loopt u tegen weerstand aan kent u uit eigen ervaring het frustrerende gevoel dat mensen al afhaken voor het veranderproces... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Vertellen is nog geen trainen

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650306

    Een aansprekende en interactieve training of les geven dat is wat trainers docenten en professoren graag willen. Een publiek dat tot het eind van je training geboeid blijft. Een training die echt verandering teweegbrengt bij de cursist of leerling. De... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Bij welke reorganisatie werk jij?

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650221

    Managen is fundamenteel wat anders dan organiseren! Bij managen gaat het om een gedachte werkelijkheid (B) uit te rollen over de realiteit van alledag (A). Als dat correct is gebeurd dat wil zeggen conform de planning dan zeggen we dat het goed is gemanaged.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Echt leiderschap

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650238

    Leidinggevenden op alle niveaus beleven spannende tijden. De eisen zijn hoog soms tegenstrijdig en lijken bovendien steeds te veranderen met de tijdgeest. Gaat het om coachen en bezielen van medewerkers of om het bereiken van harde resultaten? Moet de... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Hondenbrokken

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650191

    Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim de eigenaar van een dierenspeciaalzaak gaat in deze managementroman... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Doen wat werkt

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650184

    Doen wat werkt gaat over oplossingsgericht werken een doelgerichte en respectvolle aanpak om veranderingen te bewerkstelligen. Het is een stimulerende manier om verandering in (werk)situaties succesvol tot stand te brengen. Kernpunt daarbij is dat de... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • De Go-Giver

    Boek  |  2008  |  ISBN 9789089650122

    De Go-Giver vertelt het verhaal van de jonge en ambitieuze Joe die smacht naar succes. Hij is een echte go-getter een verkoper die vóór alles zijn omzettargets wil halen. Hij merkt echter dat harder werken hem niet dichter bij zijn doelstellingen brengt... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Coachen met een leeg hoofd

    Boek  |  2008  |  ISBN 9789089650023

    Als coach samen met je coachee bouwen aan bewustwording bewustzijn en verantwoordelijkheidsbesef met een resultaatgerichte aanpak die in directe relatie staat tot de werkcontext dat is de essentie van coachen. Een coach moet daarom een goede antenne hebben... lees meer
    002999 € 29,99

    Details