Hondenbrokken (e-book)

Hondenbrokken (e-book)

Ofwel, waar worden klanten écht gelukkig van?

Uitvoering
E-boek, 136 pagina's
Ook beschikbaar
Auteur
ISBN
9789089650702
Gepubliceerd
2009
€ 16,99

Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid?

Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.

Hondenbrokken is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid − intern of extern − wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Jos Burgers

    Jos Burgers

    Drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij ruim...
    Burgers B

Hondenbrokken (e-book)

1
Over kattenpis en hondenijs
2
Klanten hebben liever niet te veel keuze
3
Beter onecht klantvriendelijk dan echt klantonvriendelijk
4
Klanten willen niets kopen
5
De gemiddelde klant bestaat niet
6
Lever niet wat een klant vraagt
7
Helpen als dat eigenlijk niet kan
8
Wij zijn gek op helpen
9
Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden
10
Iedereen wil graag geholpen worden
Over de auteur