Hoe je goed gevonden wordt!

Hoe je goed gevonden wordt!

Profileer jezelf met social media

Uitvoering
Boek, 200 pagina's
ISBN
9789089651242
Verwacht op
25 april 2012
€ 24,95
niet meer leverbaar

Sommige mensen worden steeds weer gevraagd voor leuke projecten, opdrachten en banen. Toch zijn dat lang niet altijd de ‘beste’ mensen ... Hoe krijgen zij dat voor elkaar? Hoe zorg jij ervoor dat anderen jouw kwaliteiten écht leren kennen, jou waarderen en je aanbevelen, en dat ze jou vragen voor die leuke, uitdagende klussen waar jij goed in bent?

Hoe je goed gevonden wordt legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe jij je zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. Je leert jezelf te presenteren, wie je bent en wat je doet, via onder meer LinkedIn, Twitter en Facebook. Dat doe je op een manier die bij jou past, door te laten zien wie je bent: creatief, doelgericht, mensgericht, ...

  • Wat je al weet, kent en kunt staat centraal. Dit boek laat zien hoe je dat zichtbaar maakt.
  • Hoe wil je gevonden worden? Gebruik de handige hulpmiddelen om je eigen ‘zoekwoorden’ vast te stellen en te laten zien waar je goed in bent.
  • Hoe zet je social media in voor je persoonlijke profilering? Lees de talloze praktische tips voor het gebruik van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere online middelen.

Je bent al goed − nu nog zorgen dat je goed gevonden wordt!

Tom Scholte is ontwikkelmanager bij organisatie- en communicatiebureau Firma de Groot. Hij adviseert teams en organisaties bij hun positionering, ook via social media. Joris Coppes is commercieel directeur bij Astarte Sports. Hij begeleidt individuele sporters, nationale teams en bonden die zich online als merk willen presenteren.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Tom Scholte

    Tom Scholte

    Tom Scholte is expert op het gebied van personal branding. Hij traint coacht organiseert begeleidt schrijft blogt tweet en leeft personal branding. Hij faciliteert de personal branding van zzp ers met fysieke werkomgevingen (Leonardolab) een netwerkorganisatie...
    Scholte S
  • Joris Coppes

    Joris Coppes is binnen de sportwereld een autoriteit op het gebied van social media. Coppes is werkzaam als Commercieel Directeur bij Astarte Sports. Hij begeleidt individuele sporters bonden en nationale teams met de creatie en uitvoering van hun online...
    Coppes C

Hoe je goed gevonden wordt!

1
Hoe je goed gevonden wordt
2
Waarom, waarvoor en hoe goed gevonden?
3
Goed gevonden worden door Linkedin
4
Goed gevonden worden door Twitter
5
Goed gevonden worden door Facebook
6
Goed gevonden worden via andere social media
7
Crossmediaal gebruik van social media
Over de auteurs
Bijlage 1
Format zoekwoorden
Bijlage 2
Competenties inzetbaarheidsprofiel
Eindnoten