Impact door Innovatie

Impact door Innovatie

Praktisch handboek om juist nu te vernieuwen

Uitvoering
Boek, paperback, kleur, 180 pagina's
ISBN
9789089655530
Gepubliceerd
2021
€ 24,99

Als manager ben je vaak vooral druk met vandaag. Maar je weet: ‘morgen’ verdient ook aandacht. Je wilt vernieuwen, je moet vernieuwen, maar je blijft hangen in het nu. Want er zijn tegenvallers, nieuwe spelers op de markt, crises en doelstellingen die niet worden gehaald. Ze vragen allemaal om aandacht. Vandaag nog. Maar heb je wel genoeg in huis om ook morgen impact te maken? Ben je zo wendbaar dat je in kunt spelen op het onverwachte? En weet je wat innovatie voor jou of je organisatie kan betekenen?

Impact door Innovatie is een onmisbaar handboek voor iedereen die actief met vernieuwing aan de slag wil: als directeur, professional, mkb-ondernemer of zzp’er. Het brengt innovatie dichterbij en laat zien dat innovatie niet moeilijk maar vooral leuk is. Een toegankelijk boek dat doorspekt is met enthousiasmerende voorbeelden en verhalen over successen en missers. Een werkboek met praktische methodes, vragen en opdrachten om stap-voor-stap de innovatie in je eigen organisatie vorm te geven.

  • Innovatie van A tot Z praktisch vertaald vanuit je strategie. Met tools, tips en templates om te vernieuwen, innovatief te werken en innovatie(f) te organiseren.
  • Meet je innovatiekracht en die van je organisatie en zie hoe je die kracht kunt versterken.
  • Check of jouw innovatie voldoet aan de acht basisprincipes van waardevolle innovatie en vergroot zo je kans op succes.
Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Annelies Huisingh

    Annelies Huisingh

    Annelies Huisingh RM MBA heeft ruim 25 jaar ervaring als manager directielid en adviseur in Marketing en Innovatie bij toonaangevende bedrijven als Henkel Unilever Friesland Campina RedBull en SaraLee/DE. Met haar passie voor vernieuwing heeft zij inmiddels...
    - -