De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

-

Uitvoering
Boek, paperback, zwart-wit, 200 pagina's
ISBN
9789492873026
Verwacht op
25 juni 2019
€ 39,99
nog niet leverbaar

Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier waarop je naar de klant toestapt is veranderd: er zijn verschillende soorten nieuwe media (medium), de boodschap (message) moet anders gebracht worden en ook de manier van werken (method) is grondig veranderd.

In dit boek leert bestsellerauteur Bert van Wassenhove je hoe je nieuwe klanten aantrekt door je marketingstrategie af te stemmen op de digitale wereld. Bovendien toont het boek je op een toegankelijke, duidelijke en relevante manier alle basisbeginselen van de nieuwe 3-M’en en van marketingtransformatie: Media, Message & Method. Zodat je goed voorbereid bent voor de marketing van morgen.

- Van de auteur van de bestseller Een digitaal marketingplan in 100 dagen (ruim 7700 exemplaren verkocht!).

- Hét standaardwerk voor professionals en studenten.

- Met een duidelijk en volledig overzicht van alle digitale media en waarvoor ze in te zetten.

  • Er is geen aanvullende informatie beschikbaar
Wis filter
  • Bert van Wassenhove

    Bert van Wassenhove

    Bert van Wassenhove is venture publisher en expert op het gebied van het opzetten van ondernemingen. Ook is hij managing partner bij het investeringsfonds The CoFoundry en medeoprichter van THINK with people een initiatief dat ondernemers helpt groeien....
    - -