De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Uitvoering
Boek, hardcover, kleur, 256 pagina's
ISBN
9789492873026
Gepubliceerd
2019
€ 39,99

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?

WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?

HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?

Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.

De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.

Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Bert Van Wassenhove

    Bert Van Wassenhove

    Bert Van Wassenhove is venture publisher en expert op het gebied van het opzetten van ondernemingen. Ook is hij managing partner bij het investeringsfonds The CoFoundry en medeoprichter van THINK with people een initiatief dat ondernemers helpt groeien....
    Wassenhove W