Verwachte managementboeken

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Agile belonen (e-boek)

    E-boek  |  2019  |  ISBN 9789089654465

    Functies zijn steeds minder vastomlijnd. Tegenwoordig wordt het werk vaker in wisselende rollen gedaan met als enige constante de medewerker hoewel ook die in zijn eigen groei niet stil mag blijven staan. Bestaande beloningssystemen schieten dan tekort.... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Extreem klantgericht

    Flexcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654137

    One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact. En zoeken naar bedrijven die maatschappelijke impact creëren in samenspel met de klant want die... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • De magische start van de nieuwe topmanager

    Hardcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654496

    Gefeliciteerd met je benoeming! Vanaf vandaag ben jij de nieuwe topmanager. Zodra de eerste euforie is weggeëbd is het van groot belang niet te lang op de roze wolk te blijven zitten. Alle ogen zijn op jou gericht als nieuwe leider en je mag geen steken... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • Volle zalen

    Paperback, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654472

    Het aanbod van seminars congressen concerten theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de klant is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator richt... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Coachen met een leeg hoofd (herziene editie)

    Hardcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654519

    Als coach samen met je coachee bouwen aan bewustwording bewustzijn en verantwoordelijkheidsbesef en toewerken naar een lonkend en helder doel dat is de essentie van coachen. Een coach moet daarom een goede luisterantenne hebben voor wat er in een ander... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Wij is belangrijker dan Why

    Hardcover, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654427

    Met het vervoer van 1 25 miljoen reizigers per dag en een plaats in de top vijf van beste treinbedrijven ter wereld timmert de Nederlandse Spoorwegen stevig aan de weg. Toch bleef de reizigerstevredenheid jarenlang achter. En wat het management ook probeerde... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Artificial Intelligence in actie

    Flexcover, steunkleur  |  2019  |  ISBN 9789089654533

    Artificial Intelligence (AI) ontwikkelt zich razendsnel tot bron van praktische oplossingen voor bedrijven en organisaties. Bedrijven zetten AI bijvoorbeeld in om sollicitanten te selecteren kosten te besparen met chatbots en de verkoop te optimaliseren.... lees meer
    000000

    Details  
  • De marketingbijbel voor een digitale wereld

    Paperback, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789492873026

    Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier waarop je naar de klant toestapt is veranderd: er zijn verschillende soorten nieuwe media (medium) de boodschap (message)... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • Engage! (herziene editie)

    Paperback, steunkleur  |  2019  |  ISBN 9789089654632

    Dat organisatieverandering een doelgericht en georganiseerd proces is is een ouderwetse gedachte. Want als uitdagingen roepen om veranderingen binnen je bedrijf kun je vaak niet meer terugvallen op vaststaande plannen en voornemens. De nadruk komt dan... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Key Performance Illusies

    Hardcover, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654618

    Wereldwijd worden dagelijks miljoenen KPI s (Kritieke Prestatie Indicatoren) ontwikkeld om de prestaties van organisaties te analyseren. Met KPI s kun je succes meten doelstellingen formuleren en organisaties verbeteren. Veel beslissingen groot en klein... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Trouwe klanten bestaan wel!

    Hardcover, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654175

    Trouwe klanten zijn niet meer vanzelfsprekend. Hoe trouw is jouw klant eigenlijk als een nieuwe toetreder voor de helft van de prijs levert? Digitalisering en nieuwe businessmodellen maken dat overstappen naar een andere aanbieder heel eenvoudig is. Kernprobleem... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Thuis ben ik niet zo leuk

    Hardcover, zwart-wit  |  2020  |  ISBN 9789089654564

    ... lees meer
    000000

    Details