Managementboeken over strategisch management

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Risicovreugde

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653994

    Digitale technologische en sociale ontwikkelingen ontgrenzen het speelveld van organisaties. Terwijl veranderingen over elkaar heen buitelen liggen échte revoluties nog in het verschiet. De mogelijkheden zijn eindeloos voor wie ze ziet en ernaar handelt.... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Digital transformation (3e druk)

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789082542295

    Is jouw bedrijf klaar voor de digitale wereld? Een boek over digitale transformatie en hoe ermee om te gaan Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Agile with a smile

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653956

    Agile is hot. In korte tijd heeft de methode stad en land veroverd. Het wordt allang niet meer alleen gebruikt bij IT-projecten maar ook bij procesverbetering de versnelling van innovatie de ontwikkeling van nieuwe producten en tal van andere projecten.... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Groot denken

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653826

    Succesvol zijn betekent mogelijkheden zien en kansen benutten. Ook in een markt die grillig en paradoxaal is. Toch blijkt dit vaak lastig. Niet omdat het ons ontbreekt aan kennis en ervaring maar omdat we verleerd zijn om buiten de kaders te denken. Om... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • The day after tomorrow

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542257

    Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van vandaag . In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken met pioniers die erin slaagden zich aan die veranderingen aan te passen en in hun innovatie voorbij vandaag en... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • TopTrends voor ondernemers

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653635

    De wereld verandert. Maar wat gaat de toekomst brengen en hoe bepaalt dat je business? Wat verwachten klanten van je nu ze 24/7 online zijn? Hoe kun je profiteren van duurzame vernieuwing? Hoe gebruik je de kracht van online platformen om je klanten te... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Aan de slag met Internet of Things (e-book)

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653772

    Je hoort steeds vaker dat Internet of Things (IoT) ons leven in de toekomst gaat bepalen. IoT draait om alledaagse voorwerpen die via het internet verbonden zijn met netwerken en daardoor gegevens kunnen uitwisselen. Niet alleen mensen zijn online maar... lees meer
    001000 € 19,99 € 10,00 (actieprijs t/m 31-8-2018)

    Details  
  • Denk als een startup

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653710

    De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper onder invloed van voortschrijdende digitalisering complexer klantgedrag nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Aan de slag met Internet of Things

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653765

    Je hoort steeds vaker dat Internet of Things (IoT) ons leven in de toekomst gaat bepalen. IoT draait om alledaagse voorwerpen die via het internet verbonden zijn met netwerken en daardoor gegevens kunnen uitwisselen. Niet alleen mensen zijn online maar... lees meer
    001999 € 24,99 € 19,99 (actieprijs t/m 31-8-2018)

    Details  
  • De feel good-factor

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653420

    In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Hoe agile is jouw strategie?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653352

    Hoe groot is de kans dat jouw organisatie over tien jaar nog bestaat? Het antwoord op die vraag hangt voor een groot deel af van je strategische wendbaarheid de snelheid waarmee je inspeelt op voortdurend veranderende omstandigheden. Think big start small... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653413

    Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Digital transformation

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789082033793

    Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een bijkomstigheid. Het digitale verandert nu de essentie van een organisatie. Om bij te blijven moeten bedrijven dit integreren in hun bedrijfsstrategie. Uitstel... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Maak van je bedrijf een toporganisatie!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653321

    Hoe zou het zijn als al uw mensen werken aan het bereiken van de organisatiedoelstellingen? Als alle activiteiten waarde toevoegen? Als iedereen in de organisatie flexibel is en vlot reageert op problemen en ontwikkelingen? Als de strategie van uw organisatie... lees meer
    002995 € 29,95

    Details  
  • De GroeiSpiraal

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652867

    Slechts 20% van alle bedrijven is in staat vijf jaar achter elkaar winstgevend te groeien. Dat kan veel beter! Moeten we wel (verder) willen groeien? In welke richting kunnen we het best groeien? Hoe gaan we dat realiseren? En hoe leiden we de veranderingen... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Zo vernieuw je je businessmodel

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652966

    Hoe blijf je als organisatie ook in de toekomst relevant? In rap tempo worden sectoren op hun kop gezet door nieuwkomers met verfrissende businessmodellen die vaak slim gebruikmaken van technologische ontwikkelingen. Uber Airbnb en HelloFresh zijn al... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • When digital becomes human

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033762

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een human touch veroveren het hart van hun klant. Steven van Belleghem: De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Stoppen met stapelen

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651693

    Is jouw organisatie ook stapelgek?! Je hoort het overal om je heen: Ik ben nooit klaar Er komt alleen maar werk bij Het één is nog niet af of het volgende staat alweer voor de deur . Organisaties zitten overvol en toch lijkt dit als een gegeven te worden... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Waarom doen we dit eigenlijk? 2e druk

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651570

    Problemen tijdens de uitvoering van projecten ontstaan vaak al voordat deze projecten beginnen. Te hoge verwachtingen en onduidelijkheid over wat het project uiteindelijk moet opleveren liggen daar vaak aan ten grondslag. Daarom is een goede businesscase... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Strategisch onderhandelen voor vrouwen

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650429

    Vrouwen zijn veel beter in onderhandelen dan mannen tenminste als zij onderhandelen vanuit hun professionele rol of als zij onderhandelen voor een ander. Maar als het gaat om hun eigen belang dan ligt het heel anders. Vrouwen vragen gemiddeld veertien... lees meer
    002399 € 23,99

    Details