CEX Sells

CEX Sells

Het inspiratieboek voor MerkWaardige Customer EXperiences

Uitvoering
Boek, 184 pagina's
ISBN
9789089652508
Gepubliceerd
2015
€ 34,99

Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen.

CEX SELLS is het inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten, om zo hun bedrijfsdoelstelling te realiseren. Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Een boek dat u geheid op nieuwe ideeën brengt om uw eigen klantbeleving te verbeteren!

Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes zijn vanuit VODW verantwoordelijk voor het kennisgebied Customer EXperience. Samen zijn zij betrokken geweest bij het succesvol vormgeven van meer dan vijfhonderd klantreizen in binnen- en buitenland. Zij delen regelmatig hun visie en ervaringen tijdens seminars en op business schools.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Beate van Dongen

    Beate van Dongen

    Beate van Dongen Crombags (1973) is een van de acht partners van VODW. Zij is gespecialiseerd in het optimaliseren van de dialoog tussen een bedrijf en zijn klanten. Beate adviseert ondernemingen over customer experience digitale transformaties en de...
    Dongen D
  • Deborah Wietzes

    Deborah Wietzes

    Deborah Wietzes (1979) is senior manager customer experience bij VODW. De afgelopen negen jaar heeft zij een breed scala aan nationale en internationale bedrijven geholpen om hun klantreizen in kaart te brengen te optimaliseren en te realiseren. Bestaande...
    Wietzes W

CEX Sells

Voorwoord
Inleiding
Deel 1
Define
1
Klantinzichten: hart en hoofd combineren
2
Technologische ontwikkelingen: de gevolgen van digitalisering
3
Ontwerpprincipes: waaraan moet elke klantbeleving voldoen?
Deel 2
Design
4
Merkbeleving: breng klantbeleving in lijn met merkwaarden
5
Procesoptimalisatie: de klantreis én het bedrijfsproces verbeteren
6
Emotionele impact: hoe blijft de klant zich de klantreis herinneren?
Deel 3
Deliver
7
Medewerkersreis: hoe maken medewerkers de klantreis excellent?
8
Customer experience-management: continu de klant in beeld
9
Customer experience-ecosysteem: alle partijen die de klantreis beïnvloeden
Dankwoord en verantwoording
Over de auteurs