Informaticaboeken over online marketing

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • De Podcastprofessor

    Paperback, kleur  |  2018  |  ISBN 9789463560801  |   De Kleine

    Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert krijgt u gratis toegang plus relevante extra s! Podcasts staan aan het begin van een veelbelovende toekomst. In zijn boek De Podcastprofessor legt Peter de Ruiter zijn... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • Web Development Library: Responsive webdesign

    Paperback, zwart-wit  |  2017  |  ISBN 9789463560184  |   Web Development Library

    Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert krijgt u gratis toegang plus relevante extra s. Het pixelgeoriënteerde web is dood. De dagen dat u verwachtte dat op een webpagina geplaatste elementen op de gewenste... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • ExpertHandboek Datavisualisatie in Excel

    Paperback, kleur  |  2017  |  ISBN 9789059409767  |   ExpertHandboek

    Excel is al lang de status voorbij van een programma voor boekhouders en controllers. Met de komst van Big Data toont Excel zich van onschatbare waarde voor sales marketing en data driven organisaties. Waarom? Simpelweg omdat het met behulp van Excel... lees meer
    004199 € 41,99

    Details  
  • Handboek Mobile Customer Experience & Mixed Reality

    Paperback, kleur  |  2017  |  ISBN 9789059409330

    De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing om de klantreis te verbeteren is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken... lees meer
    003399 € 33,99

    Details  
  • Handboek SEA

    Paperback, zwart-wit  |  2016  |  ISBN 9789059408920  |   Handboek

    Wilt u vandaag nog potentiële klanten bereiken die actief op zoek zijn naar uw product en bij wie de portemonnee al in de hand ligt? Dan kunt u niet om zoekmachine-adverteren (SEA) heen. Met het Handboek SEA leert u snel en eenvoudig om een professionele... lees meer
    003099 € 30,99

    Details  
  • Handboek Google Adwords, 2e editie

    Paperback, zwart-wit  |  2016  |  ISBN 9789059409170  |   Handboek

    De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Handboek Social Marketing & Business

    Paperback, kleur  |  2016  |  ISBN 9789059409194

    Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen inzicht te krijgen in de succesfactoren... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Handboek Conversie en Customer Journey Mapping

    Paperback, kleur  |  2016  |  ISBN 9789059409187

    Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Succes met Big Data

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789059408692

    Data staan in de belangstelling. Big Data zijn hot! Veel bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe mogelijkheden kansen en uitdagingen grijpen data aan als onmisbaar hulpmiddel. Bovendien wil iedereen weten hoe nu om te gaan met Big Data. Hoe ver is de concurrent?... lees meer
    002995 € 29,95

    Details  
  • Handboek Engaging Content

    Paperback, kleur  |  2016  |  ISBN 9789059409248

    De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan is het maken van aantrekkelijke engaging content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet omdat... lees meer
    002599 € 25,99

    Details  
  • Ontwerpstrategieën voor User Experience Design

    Paperback, zwart-wit  |  2016  |  ISBN 9789059408869  |   Handboek

    Methodische wendbaarheid is belangrijk voor elke user experience designer. Elke user experience designer stelt zich aan het begin van een nieuw project de vraag: hoe kies ik een goede aanpak voor mijn ontwerpproces? Waar moet ik op letten? Dit boek geeft... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Handboek Google Analytics

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789059407626  |   Handboek

    Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en... lees meer
    002995 € 29,95

    Details  
  • Handboek Usability, 2e editie

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789059406995  |   Handboek

    Op internet is de gebruiker de baas. Met maar één muisklik kan hij kiezen uit duizenden soortgelijke websites. Usability gaat over het gebruiksgemak van websites. Hoe gebruikersvriendelijker uw website is hoe beter hij zal scoren ten opzichte van de concurrentie.... lees meer
    003495 € 34,95

    Details  
  • Handboek Zoekmachinemarketing 4e editie

    Boek  |  2010  |  ISBN 9789059404533  |   Handboek

    Online marketing met name zoekmachinemarketing neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne... lees meer
    003490 € 34,90

    Details