Informaticaboeken over online marketing

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Web Development Library: Responsive webdesign

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789463560184  |   Web Development Library

    Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert krijgt u gratis toegang plus relevante extra s. Het pixelgeoriënteerde web is dood. De dagen dat u verwachtte dat op een webpagina geplaatste elementen op de gewenste... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • ExpertHandboek Datavisualisatie in Excel

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789059409767  |   ExpertHandboek

    Excel is al lang de status voorbij van een programma voor boekhouders en controllers. Met de komst van Big Data toont Excel zich van onschatbare waarde voor sales marketing en data driven organisaties. Waarom? Simpelweg omdat het met behulp van Excel... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • Handboek Mobile Customer Experience & Mixed Reality

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789059409330  |   Overig

    De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing om de klantreis te verbeteren is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Handboek SEA

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789059408920  |   Handboek

    Wilt u vandaag nog potentiële klanten bereiken die actief op zoek zijn naar uw product en bij wie de portemonnee al in de hand ligt? Dan kunt u niet om zoekmachine-adverteren (SEA) heen. Met het Handboek SEA leert u snel en eenvoudig om een professionele... lees meer
    002995 € 29,95

    Details  
  • Handboek Google Adwords, 2e editie

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789059409170  |   Handboek

    De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Handboek Social Marketing & Business

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789059409194  |   Overig

    Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen inzicht te krijgen in de succesfactoren... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Handboek Conversie en Customer Journey Mapping

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789059409187  |   Overig

    Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Succes met Big Data

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789059408692  |   Overig

    Data staan in de belangstelling. Big Data zijn hot! Veel bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe mogelijkheden kansen en uitdagingen grijpen data aan als onmisbaar hulpmiddel. Bovendien wil iedereen weten hoe nu om te gaan met Big Data. Hoe ver is de concurrent?... lees meer
    002995 € 29,95

    Details  
  • Handboek Engaging Content

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789059409248  |   Overig

    De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan is het maken van aantrekkelijke engaging content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet omdat... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Ontwerpstrategieën voor User Experience Design

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789059408869  |   Handboek

    Methodische wendbaarheid is belangrijk voor elke user experience designer. Elke user experience designer stelt zich aan het begin van een nieuw project de vraag: hoe kies ik een goede aanpak voor mijn ontwerpproces? Waar moet ik op letten? Dit boek geeft... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Heel Holland Googelt

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789059408432  |   Overig

    Ieder jaar worden er biljoenen zoekopdrachten uitgevoerd bij Google en besteden Nederlanders miljarden euro aan online aankopen. Wat u ook aanbiedt via uw website: u wilt ook goed gevonden worden. Dit boek is een praktische gids waarmee u uw website beter... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • CMS Development Library: Joomla! SEO

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789059408401  |   CMS Development Library

    Dit eerste deel in de serie CMS Development Library is een praktische gids om Joomla!-websites te optimaliseren voor Google. Het is geschreven voor de nieuwste versie van Joomla! maar is ook geschikt voor oudere Joomla!-versies. Tot de behandelde onderwerpen... lees meer
    002699 € 26,99

    Details  
  • Handboek Google Analytics

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789059407626  |   Handboek

    Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en... lees meer
    002995 € 29,95

    Details  
  • Handboek Facebook-marketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789059407640  |   Handboek

    Facebook heeft op dit moment meer dan anderhalf miljard gebruikers acht miljoen daarvan zijn Nederlanders. Van hen logt ruim driekwart dagelijks in op Facebook vaak meerdere keren per dag. Vaders moeders senioren en scholieren allemaal zijn ze actief... lees meer
    001495 € 14,95

    Details  
  • Handboek Usability, 2e editie

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789059406995  |   Handboek

    Op internet is de gebruiker de baas. Met maar één muisklik kan hij kiezen uit duizenden soortgelijke websites. Usability gaat over het gebruiksgemak van websites. Hoe gebruikersvriendelijker uw website is hoe beter hij zal scoren ten opzichte van de concurrentie.... lees meer
    003495 € 34,95

    Details  
  • Handboek SEO, 3e editie

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789059405578  |   Handboek

    SEO Search Engine Optimization of zoekmachineoptimalisatie is niet meer weg te denken uit de online marketingmix van vandaag. Niet gek want zoekmachine-optimalisatie is de manier om hoog te scoren in de natuurlijke organische resultaten van zoekmachines.... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Handboek Zoekmachinemarketing 4e editie

    Boek  |  2010  |  ISBN 9789059404533  |   Handboek

    Online marketing met name zoekmachinemarketing neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne... lees meer
    003490 € 34,90

    Details