Managementboeken over (online) marketing & sales

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • In de hand van de klant

    Flexcover, kleur  |  2018  |  ISBN 9789089654366

    Consumenten zijn verslaafd aan hun smartphones en spenderen het grootste deel van hun online tijd aan apps. Doordat elke zichzelf respecterende organisatie daarop in wil spelen groeide de markt voor apps het afgelopen decennium explosief. Met miljoenen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Big data ontrafeld

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089654236

    Big data make big difference De term big data wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Werken met profielen en persona's

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653970

    Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat? Profielen en persona s zijn... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653840

    Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Content!

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653888

    Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten via websites blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties doen maar wat als het hierop... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • The future of shopping

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542271

    Managementboek van het Jaar 2018 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Traditionele retail is dood.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Customers the day after tomorrow

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542240

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven dan moeten... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De wet van de paracetamol

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653697

    De levensduur van producten diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Customer Journey Optimalisatie

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653659

    Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De Online Marketingmachine (e-book)

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653628

    Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto s en leuke teksten en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ...... lees meer
    001799 € 17,99

    Details  
  • Eén fan per dag

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653291

    Met gewoon tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen zijn trouw en minder prijsgevoelig denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken moet je hun verwachtingen... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • De marketingorganisatie van de toekomst

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653468

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie.... lees meer
    002499 € 29,99 € 24,99 (actieprijs t/m 26-1-2019)

    Details  
  • Maak ze gek!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653345

    Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653284

    Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk... lees meer
    002500 € 25,00

    Details  
  • De superpromoter (2e herziene editie)

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653031

    Superpromoter is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door... lees meer
    002000 € 20,00

    Details  
  • Webcare in de praktijk

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653079

    Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken en iedereen kijkt mee. Als communicatie- marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Het MerkMenu

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653017

    Elke organisatie weet dat zichtbaarheid cruciaal is. Maar hoe laat je de wereld zien wat jouw bedrijf of instelling uniek maakt? En hoe zorg je ervoor dat je een consistent beeld uitstraalt? Met Het MerkMenu zet je in elf stappen je organisatie onderscheidend... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Human2human: de nieuwe klantrelatie

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652775

    Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers of het nu gaat om kantoorartikelen (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld... lees meer
    001995 € 19,95

    Details  
  • Opdrachten binnenhalen met de GunfactorVerhoger

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652737

    Veel ondernemers zullen dit herkennen. Producten en diensten gaan steeds meer op elkaar lijken. Je kunt proberen je inhoudelijk te onderscheiden of in prijs maar dat doen anderen ook. Als je slechts een van de velen bent is de kans dat klanten voor jou... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Hooked

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652706

    We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën maar ze zijn nu al niet meer... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De nieuwe regels van sales en service

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652652

    Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • CEX Sells

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652508

    Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit maar slagen er uiteindelijk... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Acquireren is een werkwoord

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652539

    Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert de invloed van technologie toeneemt en concurrentie en prijsdruk... lees meer
    001995 € 19,95

    Details  
  • When digital becomes human

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033762

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een human touch veroveren het hart van hun klant. Steven van Belleghem: De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • B2B contentmarketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652287

    De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Klanthelden in de 9+ organisatie

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652256

    Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo n organisatie is een Klantheld ! Klanthelden zijn 9 ervaringen serviceprocessen medewerkers teams of zelfs complete organisaties... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Marketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033724

    Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In Marketing. De nieuwe principes zet Steven Van... lees meer
    004999 € 49,99

    Details  
  • De wet van Snuf

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089651976

    Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft krijg je terug. Een krachtig principe dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn thuis en... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Brainbound Marketing

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651877

    Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers en salesprofessionals in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing en sales niet langer werken. Klanten zijn kritischer dan voorheen en laten... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Het no-nonsenseboek over merken bouwen

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651853

    Merkgerichte organisaties zijn financieel succesvoller. Ze slagen er beter in om op te vallen. Ze zijn bekender populairder hebben betere marges en loyalere klanten. Ze weten betere medewerkers en partners aan zich te binden. Een sterk merk geeft dus... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Klantgestuurde businessmodellen

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651488

    Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Verleid de klant

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651471

    Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • De Conversation Manager

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789081516389

    De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Ik ben een aanrader

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789081516365

    Wie vraagt u om raad als u op zoek bent naar een lekkere wijn nieuwe loopschoenen een nieuwe tv nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie vrienden collega s? Wie zijn... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Gek op gaten

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651150

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun pijn wegnemen. Om... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • De Conversation Company

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789081516334

    Enkele jaren geleden bestond Twitter niet had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Verleiden op internet

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650726

    Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien... lees meer
    002199 € 21,99

    Details  
  • De 9+ organisatie

    Boek  |  2010  |  ISBN 9789089650405

    Genomineerd voor het managementboek van het jaar 2011 In all the most relevant aspects this book gets a 9 B.Joseph Pine II co-author De Beleveniseconomie Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Hondenbrokken

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650191

    Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim de eigenaar van een dierenspeciaalzaak gaat in deze managementroman... lees meer
    001999 € 19,99

    Details