Waardevolle eenvoud

Waardevolle eenvoud

Beoordelen, ontwerpen en verbeteren van producten, diensten en processen

Uitvoering
Boek, 224 pagina's
Auteur
ISBN
9789089654359
Gepubliceerd
2018
€ 29,99
niet meer leverbaar

Ontevreden gebruikers, vertrekkende klanten, interne weerstand, slechte verkoopresultaten, een lastige concurrentiepositie … Als nieuwe of bestaande producten, diensten of processen niet voldoen, zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het om het onderliggende probleem boven tafel te krijgen. Waar ligt het nou precies aan? Waarom werkt iets niet?

Met dit boek leg je in no time de vinger op de zere plek. Bart Schouten ontwikkelde het verbluffend eenvoudige en doeltreffende waardevolle eenvoud-model. Een model waarmee je de mate van toegankelijkheid en waarde van producten, diensten of processen direct in kaart kunt brengen. Is iets te ingewikkeld of onvoldoende waardevol voor de klant? Dan is het per definitie niet succesvol. De gecombineerde kracht van waardevolle eenvoud: dáár moet je naar op zoek. Om nieuwe inzichten vervolgens direct in praktijk te brengen, via een logisch stappenplan. Zó maak je van (ontevreden) gebruikers toegewijde fans!

- Een krachtig model waarmee je succesvol kunt innoveren, maar ook bestaande producten, diensten of processen kunt beoordelen en verbeteren.

- Universeel karakter maakt het voor een brede doelgroep en op elk niveau bruikbaar.

- Fraai vormgegeven en toegankelijk boek, geheel volgens de principes van waardevolle eenvoud.

- Inclusief praktische tools, zoals de gratis te gebruiken mobiele indicatietest, waarmee je binnen enkele minuten zelf een product, dienst of proces kunt beoordelen.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Bart Schouten

    Bart Schouten

    Bart Schouten is zelfstandig organisatieadviseur en facilitator van innovatie en verandering. Vanuit een creatieve en een zakelijke achtergrond ondersteunt hij een breed spectrum aan organisaties in de profit- en non-profitsector om met elkaar tot waardevolle...
    - -