Acquireren is een werkwoord (e-book)

Acquireren is een werkwoord (e-book)

Hoe je klanten werft in een veranderende salespraktijk

Uitvoering
Boek, 200 pagina's
Ook beschikbaar
ISBN
9789089652560
Gepubliceerd
2014
Serie
€ 16,99

Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toeneemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. Anderzijds doordat ze de benodigde kennis, inzichten en vaardigheden missen.

In 'Acquireren is een werkwoord' lees je hoe je als salesprofessional met deze realiteit omgaat en hoe je structuur aanbrengt in je acquisitieaanpak. Wat werkt wel en wat niet? Welke ideeën over acquireren helpen je verder en welke kun je maar beter zo snel mogelijk weer vergeten? Marcel Hoefman komt met heldere antwoorden, praktische inzichten en concrete voorbeelden, zodat je direct aan de slag kunt. Met meer daadkracht, meer rendabele omzet en meer werkplezier als resultaat.

  • Er is geen aanvullende informatie beschikbaar
Wis filter
  • Marcel Hoefman

    Marcel Hoefman

    Marcel Hoefman is spreker en trainer op het gebied van sales. Hij helpt organisaties en salesprofessionals bij het vergroten van hun salesresultaat en het acquireren van nieuwe klanten. Zijn kracht is dat hij praktische inzichten en actiegerichte ideeën...
    Hoefman H

Acquireren is een werkwoord (e-book)

Voorwoord
Inleiding
Opzet van het boek
1
Acquisitie in beweging
2
Mythes en verwarring rondom acquisitie
3
Wat maakt acquisitie moeilijk?
4
Acquireren is waarde creëren
5
De structuur van het acquisitieproces
6
Stap 1: je waardepropositie ontwikkelen
7
Stap 2: je doelgroep bepalen
8
Stap 3: middelen selecteren
9
Het Sales Statement
10
Proactief telefoongebruik
11
Het persoonlijke verkoopgesprek
12
Stap 4: Uitvoeren
13
Stap 5: Evalueren en ontwikkelen
Epiloog
Dankwoord
Over de auteur
Aanbevolen literatuur