Handboek Google Adwords, 2e editie

Handboek Google Adwords, 2e editie

Uitvoering
Boek, 128 pagina's
ISBN
9789059409170
Gepubliceerd
2016
Serie
€ 27,99

De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert, moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek maken u wegwijs in het grote online speelveld. Zij loodsen u door de verschillende functies en mogelijkheden van Google AdWords. Tot de behandelde onderwerpen van deze tweede, geactualiseerde editie behoren:

  • Starten met Google AdWords.
  • Zoekwoorden onderzoeken.
  • Een campagne maken.
  • Kwaliteitsscore optimaliseren.
  • Prestaties van advertenties meten.
  • Rapporten opstellen, downloaden en aanpassen.
  • Remarketing opzetten.
  • Adverteren met video’s.
  • Google AdWords-account instellen voor taal, getallen, toegang en facturering.
Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Marc Castricum

    Marc Castricum (1964) helpt mensen nieuwe media succesvol te gebruiken. Na een succesvolle carrière als zelfstandig ondernemer heeft hij 6 jaar geleden de overstap gemaakt naar een niche: direct toepasbare kennis van nieuwe media. Kenmerkend voor zijn...
    Castricum C
  • Mitchell de Vries

    Mitchell de Vries is een gedreven marketeer met een passie voor onlinemarketing. Hij werkt als SEA (Search Engine Advertising) consultant voor Traffic-Builders. Hij houdt zich bezig met het optimaliseren van verschillende AdWords-accounts en heeft veel...
    Vries V