De Conversation Manager

De Conversation Manager

De kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder

Uitvoering
Boek, 200 pagina's
ISBN
9789081516327
Gepubliceerd
2011
€ 27,95
niet meer leverbaar

De afgelopen jaren is het internet geƫvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders stil blijven staan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Verandering is noodzakelijk in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder wordt namelijk elke dag groter.

Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar wel het einde van de adverteerder!

Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden.

Het boek beschrijft aan de hand van aansprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt praktische handvatten om uw veranderingsproces binnen 48 uur te starten. U vindt hiervoor concrete tips en online tools om uw bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management en u te helpen bij uw nieuwe job: de Conversation Manager

  • Er is geen aanvullende informatie beschikbaar
Wis filter
  • Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem is expert op het gebied van klantgerichtheid in de digitale wereld. Hij is een veelgevraagd spreker op internationale congressen bedrijfsbijeenkomsten en evenementen. Steven is visiting professor aan de Vlerick Business School en...
    Belleghem B

De Conversation Manager

Dankwoord
Voorwoord
Pak me dan, als je kan
De onderbouw van het boek
1
Samen zijn we sterk
De kracht van de hedendaagse consument
Het einde van de 'traditionele adverteerder'
2
De Conversation Manager
Het nieuwe denkkader
Uw merk verdient een hefboom
Adverteren wordt activeren
Observeer, faciliteer en participeer in conversaties
De persoonlijkheid van de conversation manager
3
Ik wil een Conversation Manager worden!
De filosofie van de Conversation Manager
De praktijk van de Conversation Manager
U hebt nog 48 uur!
Nawoord: de conversation company