Op jacht naar de perfecte klant - Sprout Groeigids

Op jacht naar de perfecte klant - Sprout Groeigids

Marketinglessen van VanMoof, AFAS, Messagebird, BALR. en meer

Uitvoering
Boek, paperback, steunkleur, 144 pagina's
Auteur
ISBN
9789089654854
Gepubliceerd
2020
Serie
€ 20,00

Groeiondernemers met ambitie zetten in op state of the art marketing. Daarin draait alles om de klant, een perfecte product-marketfit, een sterke boodschap via de juiste kanalen en data, zoveel mogelijk data. Hoe growth marketing, influencers en buyer personas jou kunnen helpen bij het versnellen van de groei van je onderneming leer je in Op jacht naar de perfecte klant.

De makers van Sprout bieden een compacte gids met praktisch toepasbare wetenschappelijke inzichten en de nieuwste tools en methodes. Maar ook de oprichters achter bekende namen als VanMoof, Magioni, AFAS en Messagebird delen hoe zij scoren met marketing. Samen met de groeiexperts van nlgroeit, EYnovation, GoFastForward en Erasmus Centre for Entrepreneurship laat Sprout zien hoe je de perfecte klant verleidt.

- Inclusief voorwoord van Juul Manders (oprichter BALR./433/Wannahaves)

‘Dit praktische boek biedt heldere inzichten voor het uitstippelen van jouw groeipad en beschrijft boeiende succescases.’ – Jos Burgers, bestsellerauteur en spreker

‘Alle laatste marketinginzichten bij elkaar gebracht en geïllustreerd met boeiende cases. Een must-have voor ondernemers en marketeers.’ – Marion Koopman, CEO Greenhouse

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Team Sprout

    Team Sprout

    Startups scaleups en vooruit - de incidentele f ckups ze staan allemaal op de radar van Sprout het ondernemersplatform dat de verhalen achter succesvolle ondernemers vertelt en de lessen van hun mislukkingen deelt. Omdat Sprout gelooft dat vernieuwende...
    Sprout S

Op jacht naar de perfecte klant - Sprout Groeigids

VOORWOORD van Juul Manders | BALR.
1
MARKETING MOET. Over See – Think – Do en vooral: Care
2
KIES JE KLANT. Welk woord past bij jouw bedrijf?
3
EERST LUISTEREN. Over het eerlijke, overtuigende verhaal
4
VIRAAL GAAN. Creativiteit als magisch ingrediënt
5
ALGORITMES, DATA EN ROBOTS. Death of a salesman?
6
GROWTH HACKING. Een duik in de pirate funnel
7
KANAALZOEKEN. De beste weg voor je boodschap
8
LEID JE MARKETING. Marketing is een kernproces
PARTNERS
MUST-READS
NAWOORD
REGISTER